Бережна Т. Педагогічні технології здоров'язбереження молодших підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. Бережна // Рідна шк.. - 2014. - № 4/5. - С. 57-61. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.Обгрунтовано актуальність проблеми формування у загальноосвітньому навчальному закладі (ЗНЗ) здоров'язберігального середовища, сприятливого для виховання гармонійно розвиненої, фізично досконалої особистості. З метою вирішення зазначеної проблеми проаналізовано різні підходи до визначення терміна «здоров'язберігальні технології». Розглянуто основні види здоров'язберігальних технологій, що використовуються у системі ЗНЗ: організаційно-педагогічні, психолого-педагогічні, навчально-виховні. Висвітлено напрями навчально-виховної діяльності ЗНЗ, за допомогою яких реалізуються здоров'язберігальні технології. За результатами вивчення наявних здоров'язберігальних педагогічних технологій навчання й виховання визначено найефективніші з них для впровадження у ЗНЗ України. Охарактеризовано комплекс заходів, спрямованих на формування здоров'язберігального середовища для молодших підлітків у ЗНЗ. Констатовано, що завдяки комплексному підходу можуть бути вирішені завдання збереження та зміцнення здоров’я дітей, а також створені комфортні умови для самореалізації та розвитку учасників навчально-виховного процесу. Обоснована актуальность проблемы формирования в общеобразовательном учебном заведении (ОУЗ) здоровьесберегающей среды, благоприятной для воспитания гармонично развитой, физически совершенной личности. С целью решения указанной проблемы проанализированы различные подходы к определению термина «здоровьесберегающие технологии». Рассмотрены основные виды здоровьесберегающих технологий, которые используются в системе ОУЗ: организационно-педагогические, психолого-педагогические, учебно-воспитательные. Освещены направления учебно-воспитательной деятельности ОУЗ, с помощью которой реализуются здоровьесберегающие технологии. По результатам изучения имеющихся здоровьесберегающих педагогических технологий обучения и воспитания определены самые эффективные из них для внедрения в ОУЗ Украины. Охарактеризован комплекс мероприятий, направленных на формирование здоровьесберегающей среды для младших подростков в ОУЗ. Констатировано, что благодаря комплексному подходу могут быть решены задачи сохранения и укрепления здоровья детей, а также созданы комфортные условия для самореализации и развития участников учебно-воспитательного процесса. The article analyzed the different approaches to the understanding of the «health-saving technology». Disclosed the forms of saving health of the younger teenager in educational institutions. And also consider the appropriate mix of development opportunities, which should provide a quality educational environment to all actors of the educational process. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|