РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000568605<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бережна Т. 
Педагогічні технології здоров'язбереження молодших підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. Бережна // Рідна шк.. - 2014. - № 4/5. - С. 57-61. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Обгрунтовано актуальність проблеми формування у загальноосвітньому навчальному закладі (ЗНЗ) здоров'язберігального середовища, сприятливого для виховання гармонійно розвиненої, фізично досконалої особистості. З метою вирішення зазначеної проблеми проаналізовано різні підходи до визначення терміна «здоров'язберігальні технології». Розглянуто основні види здоров'язберігальних технологій, що використовуються у системі ЗНЗ: організаційно-педагогічні, психолого-педагогічні, навчально-виховні. Висвітлено напрями навчально-виховної діяльності ЗНЗ, за допомогою яких реалізуються здоров'язберігальні технології. За результатами вивчення наявних здоров'язберігальних педагогічних технологій навчання й виховання визначено найефективніші з них для впровадження у ЗНЗ України. Охарактеризовано комплекс заходів, спрямованих на формування здоров'язберігального середовища для молодших підлітків у ЗНЗ. Констатовано, що завдяки комплексному підходу можуть бути вирішені завдання збереження та зміцнення здоров’я дітей, а також створені комфортні умови для самореалізації та розвитку учасників навчально-виховного процесу.

Обоснована актуальность проблемы формирования в общеобразовательном учебном заведении (ОУЗ) здоровьесберегающей среды, благоприятной для воспитания гармонично развитой, физически совершенной личности. С целью решения указанной проблемы проанализированы различные подходы к определению термина «здоровьесберегающие технологии». Рассмотрены основные виды здоровьесберегающих технологий, которые используются в системе ОУЗ: организационно-педагогические, психолого-педагогические, учебно-воспитательные. Освещены направления учебно-воспитательной деятельности ОУЗ, с помощью которой реализуются здоровьесберегающие технологии. По результатам изучения имеющихся здоровьесберегающих педагогических технологий обучения и воспитания определены самые эффективные из них для внедрения в ОУЗ Украины. Охарактеризован комплекс мероприятий, направленных на формирование здоровьесберегающей среды для младших подростков в ОУЗ. Констатировано, что благодаря комплексному подходу могут быть решены задачи сохранения и укрепления здоровья детей, а также созданы комфортные условия для самореализации и развития участников учебно-воспитательного процесса.

The article analyzed the different approaches to the understanding of the «health-saving technology». Disclosed the forms of saving health of the younger teenager in educational institutions. And also consider the appropriate mix of development opportunities, which should provide a quality educational environment to all actors of the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського