РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000568614<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Холтобіна О. 
Шляхи реалізації всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в Бердянській гімназії № 1 "Надія" / О. Холтобіна, О. Володько // Рідна шк.. - 2014. - № 6. - С. 43-46. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

З метою впровадження у педагогічну практику інноваційних технологій навчання розглянуто основні напрями реалізації в Бердянській гімназії № 1 «Надія» всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Інтелект України», який розроблено в контексті концепції меритократичної освіти. Висвітлено характерні особливості організації навчально-виховного процесу в початковій школі, зокрема включення у зміст навчання інтеграції різнорідних знань і міжпредметних зв’язків, що сприяє формуванню та розвитку в учнів ключових компетентностей: громадянської, соціальної, уміння вчитися, загальнокультурної. Проілюстровано процес упровадження навчального та навчально-методичного забезпечення формування читацької компетентності в учнів, реалізації системних міжпредметних зв'язків, створення на кожному уроці ситуації успіху, зацікавленості та комфорту. Підкреслено, що інноваційний підхід до організації навчання підвищує рівень якості знань з базових предметів у класах, які працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України».

С целью внедрения в педагогическую практику инновационных технологий обучения рассмотрены основные направления реализации в Бердянской гимназии № 1 всеукраинского научно-педагогического проекта «Интеллект Украины», который разработан в контексте концепции меритократического образования. Освещены характерные особенности организации учебно-воспитательного процесса в начальной школе, в частности включение в содержание обучения интеграции разнородных знаний и межпредметных связей, что способствует формированию и развитию у учащихся ключевых компетентностей: гражданской, социальной, умения учиться, общекультурной. Проиллюстрирован процесс внедрения учебного и учебно-методического обеспечения формирования читательской компетентности в учащихся, реализации системных межпредметных связей, создания на каждом уроке ситуации успеха, заинтересованности и комфорта. Подчеркнуто, что инновационный подход к организации обучения повышает уровень знаний по базовым предметам в классах, работающих в рамках научно-педагогического проекта «Интеллект Украины».

The article deals with the main ways of All-Ukrainian scientific-pedagogical project «Intellect of Ukraine» realization in Berdyansk gymnasium № 1 «Nadia». It considers the peculiarities of educational process organization in 1-4 forms. Here is illustrated the complete process of introduction the educational and educational methodical ensuring, the realization of system intersubject connections, the creation of the situation of success and comfort at each lesson.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 м

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського