РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000568620<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Антоненко Л. 
Формування іншомовної комунікативної компетенції учнів в умовах профільної освіти / Л. Антоненко, О Халабузар // Рідна шк.. - 2014. - № 6. - С. 71-75. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Актуалізовано питання підвищення ефективності освітнього процесу, орієнтованого на формування іншомовної комунікативної компетенції учнів, з метою забезпечення умов профілізації навчання. Зазначено, що іншомовна комунікативна компетентність є інтегральною характеристикою професійної діяльності і передбачає як діяльнісну складову, так і комунікативну. Підкреслено важливість застосування сучасних технологій та методів навчання іноземних мов як чинників підвищення ефективності освітнього процесу. Наведено приклади з досвіду формування означеного явища у гімназії № 1 «Надія» м. Бердянськ. Розглянуто розвиток комунікативної компетенції на уроках англійської мови в початковій школі, допрофільних та профільних класах гімназії. Підсумовано, що вчителі гімназії завдяки комунікативно-когнітивному та діяльнісно-особистісному підходу, орієнтації на формування іншомовної комунікативної компетенції учнів імплементують актуальні європейські стандарти профілізації навчання. Перспективою подальшої розробки означеної проблеми є визначення особливостей процесу профілізації навчання з урахуванням особистісних можливостей учнів.

Актуализирован вопрос повышения эффективности образовательного процесса, ориентированного на формирование иноязычной коммуникативной компетенции учащихся, с целью обеспечения условий профилизации обучения. Указано, что иноязычная коммуникативная компетентность является интегральной характеристикой профессиональной деятельности и предусматривает как деятельностную составляющую, так и коммуникативную. Подчеркнута важность применения современных технологий и методов обучения иностранным языкам как факторов повышения эффективности образовательного процесса. Приведены примеры из опыта формирования указанного явления в гимназии № 1 г. Бердянск. Рассмотрено развитие коммуникативной компетенции на уроках английского языка в начальной школе, допрофильных и профильных классах гимназии. Подытожено, что учителя гимназии благодаря коммуникативно-когнитивному и деятельно-личностному подходу, ориентации на формирование иноязычной коммуникативной компетенции учащихся имплементируют актуальные европейские стандарты профилизации обучения. Перспективой дальнейшей разработки этой проблемы является определение особенностей процесса профилизации обучения с учетом личностных возможностей учащихся.

The article deals with the actual problems of forming pupils' another language competence, it's underlined the importance of using modern technologies and methods of teaching foreign languages as components of increasing educational process effectiveness providing profiling education in the context of transformation European education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.33 + Ш143.21-912.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського