Вихрущ В. Розумова перевтома як наукова проблема в контексті шкільної дієтетики та дидактики кінця ХІХ – початку ХХ століття / В. Вихрущ, Л. Ковальчук // Іст.-пед. альм.. - 2013. - Вип. 2. - С. 4-10. - Бібліогр.: 10 назв - укp.Розглянуто проблему перевтоми як чинника, що виникає у процесі пізнання. Проаналізовано аксіологію й передумови формування дидактичних знань наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. в контексті розвитку знань зі шкільної дієтетики та експериментальної педагогіки. Узагальнено погляди вітчизняних і зарубіжних учених щодо трактування анатомо-фізіологічної природи втоми та втомлюваності. Зазначено, що саме проблема розумової перевтоми учнів стала причиною розробки теорії уроку та доцільної організації навчальної діяльності. Рассмотрена проблема переутомления как фактора, возникающего в процессе познания. Проанализированы аксиологические предпосылки формирования дидактических знаний в конце XIX - начале ХХ в. в контексте развития знаний по школьной диететике и экспериментальной педагогике. Обобщены взгляды отечественных и зарубежных ученых относительно трактовки анатомо-физиологической природы усталости и утомляемости. Отмечено, что именно проблема умственного переутомления учащихся стала причиной разработки теории урока и целесообразной организации учебной деятельности. The problem of fatigue as a factor that arises in the process of cognition. Analyzed axiology and preconditions of didactic knowledge in the late XIX - early XX century in the context of the development of knowledge in the school of dietetics and experimental pedagogy. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Р128.94-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73206 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|