РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000570310<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кононенко Л. М. 
Використання творчих завдань на уроках біології / Л. М. Кононенко, Т. І. Сосновська // Наша шк.. - 2013. - № 6. - С. 60-62. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання впровадження дидактичних технологій, методів і форм організації навчального процесу, які містять достатній потенціал для створення ситуацій творчого розвитку особистості. Зазначено, що ефективним засобом загальної біологічної підготовки, розвитку пізнавальної зацікавленості, самостійного мислення і формування творчих здібностей учнів на уроках біології є розв'язання експериментальних та ситуаційних задач і вправ. Запропоновано завдання експериментального характеру під час вивчення тем "Клітина" та "Клітинний рівень організації життя". Констатовано, що використання таких вправ і завдань на уроках біології забезпечуватиме: формування предметних і надпредметних компетенцій, формування цілісної наукової картини світу, створення мотиваційного середовища на уроці біології, розвиток мислення та творчих здібностей учнів, саморозвиток суб'єктів освітнього середовища.

Рассмотрены вопросы внедрения дидактических технологий, методов и форм организации учебного процесса, которые содержат достаточный потенциал для создания ситуаций творческого развития личности. Указано, что эффективным средством общей биологической подготовки, развития познавательной заинтересованности, самостоятельного мышления и формирования творческих способностей учащихся на уроках биологии является решение экспериментальных и ситуационных задач и упражнений. Предложены задания экспериментального характера при изучении тем "Клетка" и "Клеточный уровень организации жизни". Констатировано, что использование таких упражнений и заданий на уроках биологии обеспечивают: формирование предметных и надпредметных компетенций, формирование целостной научной картины мира, создание мотивационной среды на уроке биологии, развитие мышления и творческих способностей учащихся, саморазвитие субъектов образовательной среды.

The question of the implementation of teaching technologies, methods and forms of school organization, containing sufficient potential to create situations their personal development. Indicated that the total effective means of biological training, cognitive interest, independent thinking and forming creative abilities of students in biology class is experimental and solve situational problems and exercises. A task experimental nature while exploring themes of "Cell" and "Cell level of life." It notes that the use of exercises and tasks to ensure the formation of biology class and subject on the subject competencies; formation of a coherent scientific picture of the world; creating a motivational environment for biology class; development thinking and creative abilities of students; self-development of the educational environment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е. р21-35

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського