РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000570311<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кушнірук А. С. 
Комбінована система М. П. Гузика в контексті навчання математики / А. С. Кушнірук, О. М. Свиновей // Наша шк.. - 2013. - № 6. - С. 56-59. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано ефективність використання Комбінованої системи організації навчально-виховного процесу М. П. Гузика. Зауважено, що означена система є такою педагогічною технологією, що базується на поєднанні колективних, групових та індивідуальних форм навчання за умов перебування дітей у звичайному шкільному класі. Охарактеризовано сім типів уроків за Комбінованою системою М. П. Гузика, а саме: уроки розбору нового матеріалу, фронтального та індивідуального опрацювання матеріалу, внутрішньо- та міжпредметного узагальнення та систематизації матеріалу, контролю та корекції набутих формальних знань, умінь і навичок, контролю та корекції творчих умінь і навичок учнів у застосуванні вивченого матеріалу. Наведено приклад уроку внутрішньопредметного узагальнення за темою "Система лінійних рівнянь з двома змінними" (алгебра, VII клас). Констатовано, що робота за Комбінованою системою дозволяє забезпечувати надійне засвоєння теоретичних знань, розвивати усвідомлені вміння та навички не тільки щодо розв'язування передбачених програмою з математики задач і вправ, але й задач, поставлених перед учнями на уроках з інших предметів природничо-математичного циклу.

Обоснована эффективность использования Комбинированной системы организации учебно-воспитательного процесса М. П. Гузика. Указано, что данная система является такой педагогической технологией, которая базируется на сочетании коллективных, групповых и индивидуальных форм обучения в условиях пребывания детей в обычном школьном классе. Охарактеризованы семь типов уроков по Комбинированной системой М. П. Гузика, а именно: уроки разбора нового материала, фронтальной и индивидуальной обработки материала, внутри- и межпредметного обобщения и систематизации материала, уроки контроля и коррекции приобретенных формальных знаний, умений и навыков, контроля и коррекции творческих умений и навыков учащихся в применении изученного материала. Приведен пример урока внутрипредметного обобщения по теме "Система линейных уравнений с двумя переменными" (алгебра, VII класс). Констатировано, что работа по Комбинированной системе позволяет обеспечивать надежное усвоение теоретических знаний, развивать осознанные умения и навыки не только относительно решения предусмотренных программой по математике задач и упражнений, но и задач, поставленных перед учащимися на уроках по другим предметам естественно-математического цикла.

The effectiveness of the use of the combined system of the educational process M. P. Guzik. Indicated that to the system is as educational technology, based on a combination of collective, group and individual learning conditions for children in the normal classroom. Characterized seven types of lessons for the combined system M. P. Guzik, namely: lessons analysis of new material; studies of frontal lessons, individual lessons study material; lessons Interdiscipline generalization and systematization of the material; lessons intersubject generalization and systematization of the material; lessons of control and correction of acquired formal knowledge and skills; lessons of control and correction of the creative skills of students in the application of learned material. An example lesson Interdiscipline generalization on "System of linear equations with two variables" (algebra, gradeVII). Stated that work on the combined system can provide reliable mastering theoretical knowledge, develop skills understood not only solving the Program math problems and exercises, but also the problems faced by the students in the classroom other items of mathematical natural cycle.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського