РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000570318<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гладких А. О. 
Інтерактивні прийоми навчання в початковій школі / А. О. Гладких // Наша шк.. - 2013. - № 6. - С. 30-34. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито сутність впровадження інтерактивних технологій на уроках, які є кроком до підвищення ефективності навчально-виховного процесу у поєднанні з навчальною та ігровою діяльністю молодших школярів. Визначено сутність поняття „інтерактивне навчання” та його мету. Виокремлено чотири групи інтерактивних технологій навчання залежно від мети уроку та форм організації навчальної діяльності учнів, а саме: інтерактивні технології кооперативного та колективно-групового навчання, технології ситуативного моделювання, технології опрацювання дискусійних питань. Зосереджено увагу на ігровій моделі навчання, яка має чотири етапи: орієнтація, підготовка до проведення гри, основна частина, обговорення. Наголошено, що місце і роль ігрової технології в навчальному процесі, поєднання елементів гри та навчання багато в чому залежить від розуміння вчителем функцій і класифікації педагогічних ігор. Запропоновано великий арсенал форм, методів, прийомів навчальної та ігрової діяльності вчителя і учнів на уроці і в позаурочний час.

Раскрыта сущность внедрения интерактивных технологий на уроках, которые являются шагом к повышению эффективности учебно-воспитательного процесса в сочетании с учебной и игровой деятельностью младших школьников. Определена сущность понятия "интерактивное обучение" и его цель. Выделены четыре группы интерактивных технологий обучения в зависимости от цели урока и форм организации учебной деятельности учащихся, а именно: интерактивные технологии кооперативного и коллективно-группового обучения, технологии ситуационного моделирования, технологии обработки дискуссионных вопросов. Сосредоточено внимание на игровой модели обучения, которая имеет четыре этапа: ориентация, подготовка к проведению игры, основная часть, обсуждение. Отмечено, что место и роль игровой технологии в учебном процессе, сочетание элементов игры и учения во многом зависит от понимания учителем функций и классификации педагогических игр. Представлен большой арсенал форм, методов, приемов учебной и игровой деятельности учителя и учащихся на уроке и во внеурочное время.

The essence of the introduction of interactive technologies in the classroom, which is a step towards improving the efficiency of the educational process in conjunction with educational gaming activities and primary school children. The essence of the concept of "interactive learning" and its purpose. Pointed out in four groups of interactive learning technologies depending on the purpose of the lesson and forms of learning activities of students, namely interactive technology cooperative learning, interactive technology collective group learning, situational simulation technology, processing technology questions unanswered. The emphasis is on the game model of learning, which has four phases: orientation, preparation for the game, most of the discussion. Emphasized that the place and role of gaming technology in the classroom, combining elements of play and learning largely depends on understanding the teacher functions and classification of educational games. Represented a large arsenal of forms, methods, techniques, training and gaming activities teachers and students in the classroom and outside school hours.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського