РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000570319<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Листопад Н. Л. 
Особливості конфліктної поведінки у дітей старшого дошкільного віку / Н. Л. Листопад // Наша шк.. - 2013. - № 6. - С. 23-27. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто проблему досить складних і багатопланових міжособистісних стосунків дітей в дошкільному віці, які є цілісною системою зі своєю внутрішньою структурою і динамікою розвитку. Розкрито причини виникнення дитячих конфліктів, зокрема через викривлення мотивів сюжетно-рольової гри, яка є провідною у діяльності дітей дошкільного віку, або неузгодженості в операціях гри. Наголошено на необхідності створення педагогічних умов, що забезпечують навчання дошкільника уміння вибирати конструктивні способи виходу зі складних життєвих ситуацій. Запропоновано ігри і вправи, спрямовані на розвиток емоційної сфери дітей, почуття колективізму, уваги до всіх членів групи та емпатії, на вирішення проблем і конфліктів. Констатовано, що наведені ігри можуть бути використані для діагностики рівня конфліктності дошкільників з однолітками в дошкільному навчальному закладі, а також для усунення самих конфліктів.

Рассмотрена проблема достаточно сложных и многоплановых межличностных отношений детей в дошкольном возрасте, представляющих собой целостную систему со своей внутренней структурой и динамикой развития. Раскрыты причины возникновения детских конфликтов, в частности через искривление мотивов сюжетно-ролевой игры, которая является ведущей в деятельности детей дошкольного возраста, или несогласованности в операциях игры. Отмечена необходимость создания педагогических условий, обеспечивающих обучение дошкольника умению выбирать конструктивные способы выхода из сложных жизненных ситуаций. Предложены игры и упражнения, направленные на развитие эмоциональной сферы детей, чувство коллективизма, внимания ко всем членам группы и эмпатии, на решение проблем и конфликтов. Констатировано, что приведенные игры могут быть использованы для диагностики уровня конфликтности дошкольников со сверстниками в дошкольном учебном заведении, а также для устранения самых конфликтов.

The problem is quite complex and multifaceted interpersonal relationships of children in the preschool years, representing a complete system with its own internal structure and dynamics of development. Reveals the causes of children's conflicts, including through distorted motives subject-role-playing game, which is leading in the activities of pre-school children, or inconsistencies in the operations of the game. Emphasized the need to create pedagogical conditions for learning preschooler ability to choose constructive ways out of difficult situations. A games and exercises aimed at developing children's emotional sphere, sense of teamwork, attention to all the members and empathy, solve problems and conflicts. Ascertained that the above games can be used to diagnose the level of conflict with peers in preschool preschool educational institutions, as well as to eliminate most conflicts.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського