РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000570322<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пономаренко Г. О. 
Веб-технології як засіб спрямування самоосвітньої діяльності студентів вищих навчальних закладів на підвищення фахової компетентності / Г. О. Пономаренко // Наша шк.. - 2013. - № 6. - С. 13-16. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито сутність самостійної роботи як однієї з найскладніших форм навчання студентів з огляду на кредитно-модульну систему вищої освіти. Розглянуто деякі мотиваційні чинники, які сприяють активізації самостійної роботи, а саме: корисність виконуваної роботи, осучаснення засобів самостійної роботи, застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Зосереджено увагу на особливостях використання веб-технологій, зокрема веб-сайтів, соціальних мереж, платформ дистанційного навчання з метою активізації самоосвіти студентів і підвищення професійної компетенції викладачів. Констатовано, що з огляду на досвід самоосвіти студентів в он-лайн середовищі нагальною потребою є створення умов - соціальних, психологічних, технологічних, організаційно-управлінських - для використання соціальних мереж або дистанційних платформ у навчанні студентської молоді.

Раскрыта сущность самостоятельной работы как одной из самых сложных форм обучения студентов, учитывая кредитно-модульную систему высшего образования. Рассмотрены некоторые мотивационные факторы, которые способствуют активизации самостоятельной работы, а именно: полезность выполняемой работы, осовременивание средств самостоятельной работы, применение информационно-коммуникационных технологий. Сосредоточено внимание на особенностях использования веб-технологий, в частности веб-сайтов, социальных сетей, платформ дистанционного обучения с целью активизации самообразования студентов и повышения профессиональной компетенции преподавателей. Констатировано, что, учитывая опыт самообразования студентов в он-лайн среде, насущной необходимостью является создание условий - социальных, психологических, технологических, организационно-управленческих - для использования социальных сетей или дистанционных платформ в обучении студенческой молодежи.

The essence of the self as one of the most difficult forms of education of students with regard to credit-modular system of higher education. We consider some motivational factors that contribute to activation of self-study, namely the usefulness of the work, modernizing the means of self-study, the use of information and communication technologies. The emphasis is on the features of the use of web technologies, including web sites, social networks, distance learning platforms to enhance students’ self-education and improvement of professional competence of teachers. Stated that in view of the experience of self-education students in the online environment is an urgent need to create conditions - social, psychological, technological, organizational and managerial - to use social networking platforms or distance learning students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського