РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000570324<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Листопад О. А. 
Використання в педагогіці синтетичного підходу для дослідження творчої діяльності / О. А. Листопад // Наша шк.. - 2013. - № 6. - С. 5-9. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Актуалізовано теоретичні та методологічні аспекти використання синергетичного підходу в дослідженні природи творчості. Розглянуто теоретичні аспекти поняття "творчість". Зазначено, що з точки зору синергетики, творчість уявляється в незвичному ракурсі, відкривається можливість описати механізми творчого процесу з точки зору загальних образів самоорганізації. Розкрито питання історії виникнення методів синергетики. Виокремлено особливості синергетичного підходу в педагогіці. Визначено педагогічну синергетику як систему педагогічних поглядів, орієнтованих на синергетичну парадигму пізнання світу та оптимізацію освітніх систем за допомогою теоретичних і практичних ресурсів цієї науки. Проведено теоретичний аналіз особливостей використання в педагогіці синергетичного підходу для дослідження творчої діяльності. Виявлено чинники самоорганізації творчої особистості в педагогічній системі.

Актуализированы теоретические и методологические аспекты использования синергетического подхода в исследовании природы творчества. Рассмотрены теоретические аспекты понятия "творчество". Указано, что с точки зрения синергетики, творчество представляется в необычном ракурсе, открывается возможность описать механизмы творческого процесса с точки зрения общих образов самоорганизации. Раскрыты вопросы истории возникновения методов синергетики. Выделены особенности синергетического подхода в педагогике. Определена педагогическая синергетика как система педагогических взглядов, ориентированных на синергетическую парадигму познания мира и оптимизацию образовательных систем с помощью теоретических и практических ресурсов этой науки. Проведен теоретический анализ особенностей использования в педагогике синергетического подхода для исследования творческой деятельности. Выявлены факторы самоорганизации личности в педагогической системе.

Modified theoretical and methodological aspects of using a synergy approach to study the nature of creativity. The theoretical aspects of the concept of "creativity". It is noted that in terms of synergy, creativity seems in an unusual perspective, an opportunity to describe the mechanisms of the creative process in terms of overall image of self. Question reveals the history of the methods of synergy. Features pointed out in a synergistic approach to pedagogy. Pedagogical synergy as a system of educational views, focused on synergistic paradigm of knowledge of the world and optimization of educational systems with a theoretical and practical resources of science. Theoretical analysis of features used in the synergetic approach to pedagogy research and creative activity. Found self-creative personality factors in the educational system.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського