РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000570357<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сігаєва Л. Є. 
Роль сучасних інформаційних технологій у навчанні дорослих / Л. Є. Сігаєва // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 6. - С. 245 – 254 . - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто різні інформаційні технології, які упроваджені за сучасних умов в роботі ВУЗ України. Акцентовано увагу на використанні педагогічних технологій, визначено їх роль у навчанні дорослих. Висвітлено структуру технології вчення як систему певних операцій, технічних дій і функцій тих, хто учить, і тих, хто вчиться, згрупованих за основними етапами процесу вчення. Зроблено висновок, що продуктивними є технології, які дозволяють організовувати учбовий процес з урахуванням професійного напрямку навчання, а також з орієнтацією на особистість студента, враховуючи його інтереси, схильності та здібності.

Рассмотрены различные информационные технологии, которые внедрены в современных условиях в работе ВУЗ Украины. Акцентировано внимание на использовании педагогических технологий, определена их роль в обучении взрослых. Освещена структура технологии обучения как система определенных операций, технических действий и функций тех, кто учит, и тех, кто учится, сгруппированных по основным этапам процесса обучения. Сделан вывод, что продуктивными являются технологии, позволяющие организовать учебный процесс с учетом профессиональной направленности обучения, а также ориентацией на личность студента, учитывая его интересы, склонности и способности.

The article examines the various information technologies that are currently applied in the work of higher educational institutions of Ukraine. It has focused on the use of educational technologies, defined their role in adults teaching, highlighted the structure of education technology as a system of certain operations, technical acts and functions of teachers and learners, grouped according to main stages of the learning process. The author concludes that productive are technologies enabling to organize the learning process based on the professional orientation, training, and focus on student’s individual, taking into account his interests, inclinations and abilities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.253

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського