Каралкіна К. В. Діагностика ефективності виховного простору університету / К. В. Каралкіна // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 1. - С. 49-55. - Бібліогр.: 4 назв. - укp. - укp. - англ.Розкрито сутність виховного простору університету та діагностику ефективності його проектування. Досліджено особливості виховного простору Луганського державного медичного університету; обгрунтовано методику діагностики ефективності спроектованого виховного простору. Описано досвід створення координаційної ради з виховної роботи та соціального розвитку університету (мету, завдання, структуру, результати діяльності). На конкретних прикладах подано провідні принципи виховного простору з суб'єкт-суб'єктним (діалоговим) характером взаємодії, що забезпечує партнерські взаємовідносини всіх суб'єктів сумісної діяльності, спрямованої на формування у майбутніх медиків професійно-етичних якостей. Зроблено висновок, що під впливом виховного простору в університеті відбулися позитивні зміни у стосунках студентів і викладачів, що свідчить про дієвість моделі виховного простору. Раскрыта сущность воспитательного пространства университета и диагностика эффективности его проектирования. Исследованы особенности воспитательного пространства Луганского государственного медицинского университета; обоснована методика диагностики эффективности спроектированного воспитательного пространства. Описан опыт создания координационного совета по воспитательной работе и социальному развитию университета (цели, задачи, структура, результаты деятельности). На конкретных примерах представлены ведущие принципы воспитательного пространства с субъект-субъектным (диалоговым) характером взаимодействия, что обеспечивает партнерские взаимоотношения всех субъектов совместной деятельности (партнеров университета по воспитательному пространству), направленной на формирование у будущих медиков профессионально-этических качеств. Сделан вывод: под влиянием воспитательного пространства в университете произошли позитивные изменения в отношениях студентов и преподавателей, что свидетельствует о действенности созданного воспитательного пространства. In the article analyzed the technique diagnosis educational space. The experience of a Coordinating council for educational work and social environment (goals, objectives, structure, performance). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|