РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000570368<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кузнєцова І. А. 
Особливості функцій контролю навчально-пізнавальної діяльності у процесі гуманістичної взаємодії викладачів і студентів / І. А. Кузнєцова // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 1. - С. 71-76. - Бібліогр.: 6 назв. - укp. - укp. - англ.

Розкрито роль і значення контролю навчально-пізнавальної діяльності у вищій школі. Уточнено сутність понять "педагогічний контроль", який є системою перевірки результатів навчання і виховання студентів, "контроль знань студентів" - невід'ємна і важлива частина процесу навчання, відповідальний етап на шляху від незнання до знання, від неповного знання до більш точного і більш повного. Проаналізовано діагностичну, навчальну, виховну, розвивальну, методичну функції контролю знань з позицій гуманізації взаємовідносин викладачів і студентів. Доведено, що оцінка знань студента не лише підбиває підсумок його успішності, але й нерідко визначає і його здатність до подальшого навчання або самостійної діяльності, тобто значною мірою впливає на долю людини. Резюмовано, що контроль сприяє навчанню, вихованню, розвитку, організації студентів, допомагає викладачу перевірити рівень знань студентів та власної навчально-методичної роботи.

Раскрыты роль и значение контроля учебно-познавательной деятельности в высшей школе. Проанализированы диагностическая, обучающая, воспитательная, развивающая, методическая функции контроля знаний с позиций гуманизации взаимоотношений преподавателей и студентов. Доказано, что оценка знаний студента не только подводит итог его успешности, но и нередко определяет и его способность к дальнейшему обучению или самостоятельной деятельности, в значительной мере влияет на судьбу человека. Сделан вывод, что контроль способствует обучению, воспитанию, развитию, организации студентов, помогает преподавателю проверить уровень знаний студентов и собственной учебно-методической работы.

In the article devoted the role and importance of monitoring learning and cognitive activity in high school. Analyzed the diagnostic, teaching, educational, developmental, methodological control functions from the standpoint of knowledge humanizing relationships of teachers and students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського