Поясок Т. Б. Особливості створення навчально-методичного комплексу для вивчення дисциплін гуманітарного циклу / Т. Б. Поясок // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 1. - С. 131-136. - Бібліогр.: 4 назв. - укp. - укp. - англ.Акцентовано увагу на значенні інформаційних технологій у створенні сучасного методичного забезпечення навчального процесу у вищій школі. Розглянуто сутність предметно-орієнтованого середовища користувача; виділено основні компоненти навчально-методичного комплексу (НМК); визначено особливості паперових та комп’ютерно-орієнтованих складових НМК. Визначено особливості створення НМК для забезпечення ефективності вивчення дисциплін гуманітарного циклу. Встановлено, що НМК передбачає наявність наступних компонентів: фізичний (власне аудиторія, її розміри, освітленість, мікроклімат, місткість, розміщення робочих місць); інформаційний: апаратний; програмний; змістовий; методичний, за допомогою якого структурується й актуалізується матеріал курсу; психологічний, який враховує тип, специфіку й інтенсивність взаємовідносин між викладачем і студентами, а також студентів між собою в реальних умовах комп’ютерного класу; інтелектуальний, який найменшою мірою формалізується й у тій чи іншій мірі присутній в усіх останніх. Зроблено висновок, що організація професійної підготовки студентів передбачає грунтовну роботу щодо організації предметно-орієнтованого середовища користувача, важливими елементами якого є навчально-методичні комплекси. Акцентировано внимание на значении информационных технологий в создании современного методического обеспечения учебного процесса в высшей школе. Рассмотрена сущность предметно-ориентированной среды пользователя; выделены основные компоненты учебно-методического комплекса (УМК). Определены особенности бумажных и компьютерно-ориентированных составляющих УМК. Определены особенности создания УМК для обеспечения эффективности изучения дисциплин гуманитарного цикла. Установлено, что УМК предполагает наличие следующих компонентов: физического (аудитория, ее размеры, освещенность, микроклимат, емкость, размещение рабочих мест); информационный: аппаратный; программный; содержательный; методический, с помощью которого структурируется и актуализируется материал курса и др. In the article attention is accentuated on the importance of information technologies in the creation of up-to-date methodical support of educational process in a higher school. The essence of the object-orientated user environment is examined. Main components of educational-methodical complex are marked out. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч431.253
Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|