РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000570375<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Поясок Т. Б. 
Особливості створення навчально-методичного комплексу для вивчення дисциплін гуманітарного циклу / Т. Б. Поясок // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 1. - С. 131-136. - Бібліогр.: 4 назв. - укp. - укp. - англ.

Акцентовано увагу на значенні інформаційних технологій у створенні сучасного методичного забезпечення навчального процесу у вищій школі. Розглянуто сутність предметно-орієнтованого середовища користувача; виділено основні компоненти навчально-методичного комплексу (НМК); визначено особливості паперових та комп’ютерно-орієнтованих складових НМК. Визначено особливості створення НМК для забезпечення ефективності вивчення дисциплін гуманітарного циклу. Встановлено, що НМК передбачає наявність наступних компонентів: фізичний (власне аудиторія, її розміри, освітленість, мікроклімат, місткість, розміщення робочих місць); інформаційний: апаратний; програмний; змістовий; методичний, за допомогою якого структурується й актуалізується матеріал курсу; психологічний, який враховує тип, специфіку й інтенсивність взаємовідносин між викладачем і студентами, а також студентів між собою в реальних умовах комп’ютерного класу; інтелектуальний, який найменшою мірою формалізується й у тій чи іншій мірі присутній в усіх останніх. Зроблено висновок, що організація професійної підготовки студентів передбачає грунтовну роботу щодо організації предметно-орієнтованого середовища користувача, важливими елементами якого є навчально-методичні комплекси.

Акцентировано внимание на значении информационных технологий в создании современного методического обеспечения учебного процесса в высшей школе. Рассмотрена сущность предметно-ориентированной среды пользователя; выделены основные компоненты учебно-методического комплекса (УМК). Определены особенности бумажных и компьютерно-ориентированных составляющих УМК. Определены особенности создания УМК для обеспечения эффективности изучения дисциплин гуманитарного цикла. Установлено, что УМК предполагает наличие следующих компонентов: физического (аудитория, ее размеры, освещенность, микроклимат, емкость, размещение рабочих мест); информационный: аппаратный; программный; содержательный; методический, с помощью которого структурируется и актуализируется материал курса и др.

In the article attention is accentuated on the importance of information technologies in the creation of up-to-date methodical support of educational process in a higher school. The essence of the object-orientated user environment is examined. Main components of educational-methodical complex are marked out.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч431.253

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського