РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000570382<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ковальчук З. Я. 
Комунікативно-рефлексивний тренінговий підхід у системі оптимізації професіогенезу науково-педагогічних працівників / З. Я. Ковальчук // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 1. - С. 198-206. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - укp. - англ.

Розкрито суть комунікативно-рефлексійного тренінгового підходу у процесі становлення науково-педагогічного працівника. Обгрунтовано його значення для викладача як адекватного засобу формування рефлексивного середовища, що забезпечує цілісне самовизначення суб'єкта в ситуаціях невизначеності та непередбачуваності у навчальній аудиторії та педагогічній взаємодії загалом. Висвітлено значення комунікативної компетенції як такої, що посідає особливе місце у формуванні рівня самоповаги індивіда. Доведено, що комунікативно-рефлексивні вміння полягають у здатності створювати позитивне комунікативне поле; демонструвати високий рівень емпатії; здатність створювати позитивний емоційний фон незалежно від власного настрою, вводити студентів в навчально-пізнавальну реальність) тощо.

Раскрыта суть коммуникативно-рефлексивного тренингового подхода в процессе становления научно-педагогического работника. Обосновано его значение для преподавателя как адекватного средства формирования рефлексивной среды, которая обеспечивает целостное самоопределение субъекта в ситуациях неопределенности и непредсказуемости в учебной аудитории и педагогическом взаимодействии в целом. Раскрыто значение коммуникативной компетенции как таковой, что занимает особое место в формировании уровня самоуважения индивида.

In the article essence of communicative-reflection training approach opens up in the making of scientifically-pedagogical worker. His value is grounded for a teacher as adequate mean of forming of reflection environment which provides integral self-determination of subject in the situations of vagueness and unforeseeableness in an educational audience and pedagogical cooperation on the whole. The values of communicative competense as such open up, that occupies the special place in forming of level of selfesteem of individual.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського