Шлімакова І. І. Психологічні підходи до формування екологічної свідомості особистості / І. І. Шлімакова // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 1. - С. 258-266. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. - укp. - англ.Наведено результати теоретичного аналізу сучасних психологічних підходів до формування екологічної свідомості особистості. Представлено авторське бачення розвитку екологічно детермінованої свідомості учнівської молоді. Обгрунтовано психолого-педагогічні принципи технологій інтерактивного еколого-психологічного навчання. Виокремлено принципи еколого-психологічного спрямування. Розглянуто "принцип гармонійності". Розроблено програму еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи", зміст якої базується на ідеї "компліцит-концептуального підходу до екологічної освіти й виховання". Запропоновано програму еколого-психологічного тренінгу для старшокласників. Приведены результаты теоретического анализа современных психологических подходов к формированию экологического сознания личности. Представлено авторское видение развития экологически детерминированного сознания ученической молодежи, обоснованы психолого-педагогические принципы технологий интерактивного эколого-психологического обучения. Рассмотрен принцип гармоничности. Разработана программа эколого-психологического тренинга для старшеклассников "Восемь шагов к природе", содержание которой базируется на идеии "комплицинт-концептуального подхода к экологическому образованию и воспитанию". Тhe results of theoretical analysis of modern psychological approaches to forming of ecological consciousness of personality are presented. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|