РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000570398<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Васянович Г. 
Професійні якості майбутнього фахівця: науково-методологічні критерії визначення і класифікація / Г. Васянович, В. Онищенко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 4. - С. 9-33. - Бібліогр.: 38 назв. - укp.

Аргументовано, що система професійних якостей особистості є комплексом тілесно-душевних і душевно-духовних професійно орієнтованих ознак, характеристик, рис і функцій. Наведено аргументи на користь методології філософсько-педагогічної антропології, християнської антропології, методології педагогічної герменевтики, педагогічної акмеології, педагогічної поетики, які використовуються для науково-методологічного з'ясування спектру професійних якостей фахівця. Запропоновано класифікацію професійних якостей фахівців за критерієм відповідності того чи іншого комплексу певній фундаментальній педагогічній теорії. Виокремлено такі види професійно важливих якостей, як антропологічні, психологічні, етичні, естетичні, когнітологічні, герменевтичні, аксіологічні, акмеологічні, ноетичні, синергетичні та соціологічні.

Аргументировано, что система профессиональных качеств личности представляет собой комплекс телесно-душевных и душевно-духовных профессионально ориентированных признаков, характеристик, черт и функций. Приведены аргументы в пользу методологии философско-педагогической антропологии, христианской антропологии, методологии педагогической герменевтики, педагогической акмеологии, педагогической поэтики, используемые для научно-методологического выяснения спектра профессиональных качеств специалиста. Предложена классификация профессиональных качеств специалистов по критерию соответствия того или иного комплекса определенной фундаментальной педагогической теории. Выделены следующие виды профессионально важных качеств, как антропологические, психологические, этические, эстетические, когнитологические, герменевтические, аксиологические, акмеологические, ноэтические, синергетические и социологические.

It was argued that the system of professional qualities of personality is a complex of mental and bodily-mental-spiritual professionally oriented features, characteristics and functions. Arguments were given in favor of the methodology of philosophical and pedagogical anthropology, Christian anthropology, teaching methodology of hermeneutics, pedagogical akmeology, pedagogical poetics used for scientific and methodological clarification of the spectrum of specialist's professional qualities. The classification of the professional qualities was proposed according to the criteria of a complex's compliance of a certain basic pedagogical theory. The following types of professionally important qualities as anthropological, psychological, ethical, aesthetic, cognitological, hermeneutical, axiological, acmeological, noetic, synergistic and sociological were distinguished.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського