РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000570401<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дегтярьова Г. 
Педагогічна взаємодія у контексті якісної професійної підготовки фахівців у ПТНЗ / Г. Дегтярьова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 4. - С. 64-74. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито зміст дидактичних та психологічних труднощів педагогічної діяльності, від усвідомлення яких залежить якість професійної підготовки педагога. Підкреслено необхідність постійного розвитку професійно-комунікативної компетентності та мовленнєвої культури учнів ПТНЗ. Запропоновано розпочинати педагогічну взаємодію зі створення комфортної атмосфери стосунків, встановлення глибокої комунікації між учасниками педагогічного процесу ПТНЗ, для чого рекомендовано використовувати інтерактивні технології. Встановлено залежність атмосфери педагогічної взаємодії від зовнішніх умов навчального процесу, запропоновано розвивати професійну взаємодію педагогів і психологів з метою успішної психологізації навчально-виховного процесу.

Раскрыто содержание дидактических и психологических трудностей педагогической деятельности, от осознания которых зависит качество профессиональной подготовки педагога. Подчеркнута необходимость постоянного развития профессионально-коммуникативной компетентности и речевой культуры учащихся ПТУ. Предложено начинать педагогическое взаимодействие с создания комфортной атмосферы отношений, установления глубокой коммуникации между участниками педагогического процесса ПТУ, для чего рекомендуется использовать интерактивные технологии. Установлена зависимость атмосферы педагогического взаимодействия от внешних условий учебного процесса, предложено развивать профессиональное взаимодействие педагогов и психологов с целью успешной психологизации учебно-воспитательного процесса.

The content of the didactic and psychological difficulties pedagogical activity from awareness of which depends on the quality of teacher training. The need for continuous professional development of communicative competence and speech culture of vocational school students was emphasized. Proposed to start pedagogical interaction by creating a comfortable atmosphere of relations, establishing a deep communication between the participants in the pedagogical process vocational school for what is recommended to use interactive technology. The dependence of the atmosphere of pedagogical interaction on the external conditions of the educational process, it is proposed to develop the professional interaction of teachers and psychologists for successful psychologizing of the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч431.430

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського