РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000570409<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Божко Н. 
Розвиток методичної компетентності інженера-педагога у процесі професійної діяльності / Н. Божко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 4. - С. 140-147. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Подано різноманітні тлумачення поняття "методична компетентність" та запропоновано розуміння терміна як системи наукових, психологічних, педагогічних і предметних знань та професійно-методичних умінь, які базуються на знаннях дидактичних методів, принципів і прийомів та сприяють формуванню всіх компонентів професійної компетентності. Вказано на специфічність професійної діяльності інженера-педагога, пов'язану з її поліфункціональністю та практичною спрямованістю. Зосереджено увагу на навчально-методичній та науково-методичній роботі як прояві методичної компетентності педагога професійно-технічного навчального закладу. Виявлено, що методична компетентність є інтегрованою характеристикою особистості та передбачає володіння методичними знаннями, наявність досвіду розв'язання методичних проблем, готовність до самоосвіти та самовдосконалення.

Представлены разнообразные толкования понятия "методическая компетентность" и предложено авторское понимание термина как системы научных, психологических, педагогических и предметных знаний и профессионально-методических умений, базирующихся на знании дидактических методов, принципов и приемов, способствующих формированию всех компонентов профессиональной компетентности. Указано на специфичность профессиональной деятельности инженера-педагога, связанную с ее полифункциональностью и практической направленностью. Сосредоточено внимание на учебно-методической и научно-методической работе как проявлении методической компетентности педагога профессионально-технического учебного заведения. Выявлено, что методическая компетентность является интегрированной характеристикой личности и предполагает владение методическими знаниями, наличие опыта решения методических проблем, готовность к самообразованию и самосовершенствованию.

Presented a variety of interpretations of the concept of "methodological competence" and the author's understanding of the term was suggested as a system of scientific, psychological, pedagogical and subject knowledge and professional methodical skills, based on knowledge of didactic methods, principles and practices and contributing to the formation of all the components of professional competence. Indicated the specificity of engineer-teacher professional activities related to its multifunctionality and practical orientation. Attention was focused on teaching and methodological, scientific and methodological work, as a manifestation of methodical competence of teachers of vocational-technical schools. Revealed that the methodological competence is an integrated feature of the personality and assumes possession of methodological knowledge, presence of experience in solving methodological problems, readiness for self-education and self-improvement.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського