РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000570431<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Федоров О. 
Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів / О. Федоров // Вища освіта України. - 2014. - № 4. - С. 59-70. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

На основі аналізу ролі медіакритики в сучасному світі, потреби в медіаосвіті й підвищенні медіакомпетентності населення, значущості понять "медіаосвіта" та "медіа грамотність / медіакомпетентність" й їх завдань запропоновано теоретичну модель, що синтезує завдання медіаосвіти та медіакритики для ефективного розвитку медіакомпетентності й аналітичного мислення майбутніх педагогів, їх спрямованої підготовки до медіаосвіти школярів. У моделі репрезентовано початковий констатувальний складник, формувальний, підсумковий констатувальний та результативний складник.

На основе анализа роли медиакритиков в современном мире, потребности в медиаобразовании и повышении медиакомпетентности населения, значимости понятий "медиаобразование" и "медиа грамотность / медиакомпетентнисть" и их задач предложено теоретическую модель, синтезирует задачи медиаобразования и медиакритиков для эффективного развития медиакомпетентности и аналитического мышления будущих педагогов, их направленной подготовки к медиаобразования школьников. В теоретической модели, которая синтезирует задачи медиаобразования и медиакритики для эффективного развития медиакомпетентности и аналитического мышления будущих педагогов, их направленной подготовки к медиаобразования школьников, представлены начальная констатирующая составляющая, формирующая, итоговая констатирующая и результативная составляющие.

Based on the analysis mediakrytyky role in the modern world, the need for media education and raising mediakompetentnosti population, the importance of the concepts of «media education» and «media literacy / mediakompetentnist» and their tasks proposed a theoretical model that synthesizes the task of media education and mediakrytyky for effective development and analytical thinking mediakompetentnosti future teachers, their training aimed to media education students. In the theoretical model that synthesizes the task of media education and media criticism for effective development and analytical thinking mediakompetentnosti future teachers, their training aimed to media education students are presented: 1) initial konstatuvalnyy component -–statement and analysis of media competence levels (also develop analytical thinking) on media and media texts initially train students; 2) forming element, which, in turn, has theoretical and practical components (respectively, the theoretical training in media education and mediakrytyky, ie study methods and forms of media education, and analytical and creative activity in the media) and power technology prepare students for media education students; 3) The final component konstatuvalnyy (testing of students to identify the final levels of mediakompetentnosti and analytical thinking as well); 4) effective component (increased levels mediakompetentnosti students, including by analyzing the relationship of media and society and analysis mediatekstiv different types and genres.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського