Byelyavtseva T. V. Google Docs servise in training of future teachers of mathematics = Використання сервису Google Docs у підготовці майбутніх учителів математики / T. V. Byelyavtseva, N. S. Ponomareva // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр.. - 2014. - Вип. 20. - С. 24-32. - Бібліогр.: 6 назв. - англ.Розкрито основні можливості та функції сервісу Google Docs, зокрема Document, Presentation, Table, Form. Розглянуто особливості застосування даного сервісу для навчання інформатики майбутніх учителів математики з метою вирішення інформаційних завдань: від пошуку різного виду інформації до спільного виконання проектів. Запропоновано три етапи методики організації колективної роботи щодо засвоєння сервісу Google Docs у навчальній та подальшій професійній діяльності майбутніх учителів математики. На першому етапі студенти знайомляться з сервісом Google Docs у якості користувача - вчаться використовувати його різноманітні можливості на прикладі вирішення завдань загального характеру. На другому етапі, маючи навички користувача, студенти використовують сервіс як учні при розв'язуванні задач з математики. На третьому етапі студенти розглядають сервіс як викладачі - для вирішення методичних та організаційних професійних завдань вчителя математики. Проаналізовано результати використання сервісу Google Docs під час підготовки бакалаврів (6.040201 "Математика") на заняттях з інформатики у Харківському національному педагогічному університеті імені Г. С. Сковороди. Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р3 + В1 р21 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|