РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000570762<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Скворцова С. О. 
Інформаційні технології як засіб освоєння студентами навчальної дисципліни "Методика навчання освітньої галузі "Математика" / С. О. Скворцова, М. С. Гаран // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр.. - 2014. - Вип. 21. - С. 37-44. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Надано аналіз понять "інформаційні технології", "інформаційні технології в освіті", "інформаційні технології навчання", "комп'ютерні технології", "нові інформаційні технології", "нові інформаційні технології в освіті". Встановлено, що найбільш загальним поняттям у цьому переліку є поняття "інформаційні технологіїі як сукупність методів і технічних засобів збору, опрацювання, зберігання, обробки, передачі і представлення даних. Дещо вужчим у цьому контексті є поняття "нові інформаційні технології", яке передбачає обовіязкове залучення компіютера та інших технічних засобів до роботи з даними. Акцент на процес навчання засобом інформаційних технологій вимагає деталізації термінів "інформаційні технології в освіті" та "нові інформаційні технології в освіті", які тлумачать як залучення інформаційних технологій та відповідно, зокрема технічних засобів, для створення нових можливостей передачі й сприйняття знань, оцінки якості навчання та всебічного розвитку особистості в ході навчально-виховного процесу. Поряд з цими термінами використовується ще й такий, як "інформаційні технології навчання", що позначає комплекс навчальних та навчально-методичних матеріалів, технічних і інструментальних засобів навчального призначення, а також систему наукових знань про їх роль і місце у навчальному процесі. Між тим, термін "інформаційні технологіїі охоплює всі ці поняття, тому в широкому сенсі може використовуватися для позначення будь-якого з означуваних понять. Як розширення терміна "інформаційні технології" використовується термін інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), причому "інформаційні технології навчання", розуміються як педагогічні технології, що використовують спеціальні способи, програмні і технічні засоби для роботи з інформацією, а "інформаційно-комунікаційні технології навчання" і як інформаційні технології навчання, зорієнтовані на використання комп'ютерних комунікаційних мереж для розв'язування дидактичних завдань або їх фрагментів. Узявши до уваги поставлені завдання, а саме створення методичного забезпечення навчальної дисципліни "Методика викладання освітньої галузі "Математика"" із використанням комп'ютерів, автори використовують термін "інформаційні технології", дотримуємось визначення інформаційних технологій М. Жалдака, інформаційних технологій навчання І. Захарової, та бачать можливості їх упровадження на лекціях шляхом застосування презентацій лекцій; на практичних заняттях і шляхом презентацій, підготовлених викладачем та презентацій, підготовлених студентами, та через використання контрольних комп'ютерних тестів; під час самостійної роботи студентів можливо застосування навчально-методичних посібників на електронних носіях та навчальних комп'ютерних тестів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського