Пасічник В. Організація профорієнтації в загальноосвітніх школах Польщі на сучасному етапі / В. Пасічник // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2015. - № 1. - С. 26-31. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Розглянуто проблематику змін, які відбуваються в організації процесу профорієнтування в загальноосвітніх школах Польщі в першій половині XXI ст. Охарактеризовано основні напрями діяльності в галузі профорієнтації в цих школах за умов сучасної ситуації на ринку праці. Враховуючи зміни, які відбуваються на ринку праці, у сфері працевлаштування, технологій, а також у суспільстві, поняття професійно-технічне орієнтування набуває іншого значення. Його розглядають як надання людині допомоги у виборі професії, місця праці, під час аналізу життєво-професійних проблем тощо. Переважно професійну орієнтацію учнів здійснюють у гімназії. У змісті навчальної програми I - III класів гімназій передбачено ознайомлення учнів із професіями, власним психофізичним потенціалом у контесті майбутнього працевлаштування, наступних етапів навчання, ситуації на ринку праці. Для реалізації цілей і завдань професійного орієнтування в Польщі функціонує внутрішня система професійної освіти (Wewnftszkolny System Doradztwa Zawodowego), а основна діяльність зосереджена в шкільних центрах кар'єри (Szkolne Osrodki Kariery). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч424(4ПОЛ)4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|