РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000571023<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Mikhnenko G. E. 
Characteristics of a technical university educational environment in the context of the intellectual mobility development = Характерні риси освітнього середовища технічного університету в контексті формування інтелектуальної мобільності / G. E. Mikhnenko // Advanced education : зб. наук. пр.. - 2014. - Вип. 2. - С. 74-80. - Бібліогр.: 7 назв. - англ.

Розглянуто особливості освітнього середовища технічного університету та його роль у формуванні особистісних якостей майбутніх інженерів, інтелектуальної мобільності зокрема. Проаналізовано поняття "середовище", наведено структуру освітнього середовища. З'ясовано важливість розуміння інтелектуально-освітнього середовища технічного університету як цілісного системно-синергетично організованого інтелектуально-освітнього простору взаємодії учасників освітнього процесу, що надає змогу розкрити та сформувати інтелектуальні якості майбутніх інженерів, необхідні у сучасній ситуації глобальних трансформацій. Поряд з інтелектуальною відповідальністю, інтелектуальною активністю, однією з таких особистісних якостей є інтелектуальна мобільність, що визначена як інтегрована особистісна якість, яка забезпечує готовність фахівця швидко віднаходити й застосовувати інформацію, оперативно обирати ефективні способи виконання завдань як репродуктивного, так і творчого характеру та швидко змінювати види та форми інтелектуальної діяльності без зниження ефективності та результативності останньої. Визначено характерні риси сучасного освітнього середовища технічного університету, а саме: глибока інтеграція навчального, наукового та інноваційного процесів; комунікативність освітнього середовища, що передбачає участь всіх суб'єктів у конструюванні та оптимізації освітнього процесу, суб'єкт-суб'єктну взаємодію викладача й студентів, широке впровадження у навчально-виховний процес інформаційних комп'ютерних технологій, а також здатність середовища до саморозвитку й самооновлення. З'ясовано, що освітнє середовище є продуктом спільного конструювання у межах актуальної комунікації: воно є і процесом, і результатом власної діяльності індивіда.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського