Yaroshenko O. L. Principles of lexical minimum selection for teaching general technical English to engineering students = Принципи відбору лексичного мінімуму для навчання загально-технічної англійської мови студентів інженерних спеціальностей / O. L. Yaroshenko // Advanced education : зб. наук. пр.. - 2014. - Вип. 2. - С. 104-110. - Бібліогр.: 7 назв. - англ.Розглянуто питання, пов'язані з відбором лексичного матеріалу для навчання студентів інженерних спеціальностей. Наведено визначення лексичного мінімуму як терміна, проаналізовано принципи відбору лексичного мінімуму, грунтуючись на навчальній програмі English for Specific Purposes і дескрипторах рівня B2+ "Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти". Пояснено важливість відбору лексичного мінімуму, так як він є основою для складання вправ, які використовуються для формування лексичної компетенції в усіх видах мовленнєвої діяльності. Відсутність лексичного мінімуму значно ускладнює роботу викладача з формування цієї компетенції, а також унеможливлює належний контроль сформованості іншомовної компетенції. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|