Бойко М. Стратегічний маркетинг: базові принципи та пріоритети розвитку / М. Бойко, О. Зубко // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2015. - № 1. - С. 46-56. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.
Досліджено економічну сутність стратегічного маркетингу, визначено зміст принципів та функцій стратегічного маркетингу. Розкрито процес економічної оцінки доцільності проведення маркетингових досліджень. Наведено алгоритм формування та реалізації маркетингової стратегії.
Шифр НБУВ: Ж16143Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"