РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000571352<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бойко М. 
Стратегічний маркетинг: базові принципи та пріоритети розвитку / М. Бойко, О. Зубко // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2015. - № 1. - С. 46-56. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Досліджено економічну сутність стратегічного маркетингу, визначено зміст принципів та функцій стратегічного маркетингу. Розкрито процес економічної оцінки доцільності проведення маркетингових досліджень. Наведено алгоритм формування та реалізації маркетингової стратегії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського