Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000571354<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Звягінцева О. Протидіючий маркетинг / О. Звягінцева, М. Каташинська // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2015. - № 1. - С. 64-78. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Розглянуто сутність та значення для держави, підприємця та споживача протидіючого маркетингу, що застосовується в процесі реалізації та споживання товарів ірраціонального попиту. Проведено порівняльну характеристику традиційного, соціально-етичного й протидіючого маркетингу. Класифіковано напрями соціально-етичного маркетингу згідно з наявністю економічного ефекту під час досягнення соціального ефекту. Виділено інструменти та види протидіючого маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|