РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573194<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мацьків М. 
Ефективність гейміфікації на уроках іноземної мови / М. Мацьків // Молодь і ринок. - 2014. - № 6. - С. 96-99. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто гейміфікацію як важливий елемент сучасної методики навчання іноземних мов. Наведено вимоги щодо застосування гейміфікації на уроках зазначеної мови. Визначено етапи проведення ігор, виокремлено концепції, що лежать в їх основі. Сформульовано цільовий блок навчальних ігор. Основною метою розвиваючих ігор названо розвиток здібностей, а супутньою – розвиток навичок і вмінь. З'ясовано переваги та недоліки застосування ігор на уроці, проаналізовано методологічні особливості їх проведення. Обгрунтовано доцільність дотримання таких етапів у процесі гри на уроках іноземної мови: попередня підготовка роздаткового матеріалу чи додаткового оснащення, організація гри із доступним поясненням завдань та правил, розподіл ролей та функцій гравців, роздача додаткового матеріалу (за необхідності), логічне завершення та аналіз результатів і помилок.

Рассмотрена геймификация как важный элемент современной методики обучения иностранным языкам. Приведены требования по применению геймификации на уроках указанного языка. Определены этапы проведения игр; выделены концепции, лежащие в их основе. Сформулирован целевой блок учебных игр. Основной целью развивающих игр названо развитие способностей, а сопутствующей – развитие навыков и умений. Выяснены преимущества и недостатки применения игр на уроке, проанализированы методологические особенности их проведения. Обоснована целесообразность соблюдения следующих этапов при применении игр на уроках иностранного языка: предварительная подготовка раздаточного материала или дополнительного оснащения, организация игры с доступным объяснением задач и правил, распределение ролей и функций игроков, раздача дополнительного материала (при необходимости), логическое завершение и анализ результатов и ошибок.

The article focuses on gamification as an important element in modern teaching of foreign languages. The advantages and disadvantages of using games at the lesson are given, methodological peculiarities of their organization are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського