Жигайло О. Методична компетентність як інтегральна характеристика фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів / О. Жигайло // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 21-24. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглянуто методичну компетентність як інтегральну характеристику фахової підготовки майбутнього вчителя. Виділено такі чотири групи методичних компетентностей учителя математики початкової школи: методичні компетентності, що забезпечують реалізацію функції з аналітико-синтетичної діяльності; методичні компетентності, що забезпечують реалізацію фахової функції з планування й конструювання; методичні компетентності, що забезпечують реалізацію фахової функції з організації й керування діяльністю учнів у процесі навчання математики; методичні компетентності, що забезпечують реалізацію фахової функції з оцінювання власної діяльності й діяльності учнів. Визначено структурні особливості методичної компетентності; сформульовано педагогічні умови формування у майбутнього вчителя математики методичної компетентності в процесі викладання дисциплін природничо-математичного циклу. Рассмотрена методическая компетентность как интегральная характеристика профессиональной подготовки будущего учителя. Выделены следующие четыре группы методических компетенций учителя математики начальной школы: методические компетентности, обеспечивающие реализацию функции по аналитико-синтетической деятельности; методические компетентности, обеспечивающие реализацию профессиональной функции по планированию и конструированию; методические компетентности, обеспечивающие реализацию профессиональной функции по организации и управлению деятельностью учащихся в процессе обучения математике; методические компетентности, обеспечивающие реализацию профессиональной функции по оценке собственной деятельности и деятельности учащихся. Определены структурные особенности методической компетентности; сформулированы педагогические условия формирования у будущего учителя математики методической компетентности в процессе преподавания дисциплин естественно-математического цикла. The article considers the methodological competence as an integral characteristic of professional training of the future teacher, defined structural features of methodical competence; formulated pedagogical conditions of a future math teacher methodological expertise in the teaching of natural sciences of mathematical cycle. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|