РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573213<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гуменюк С. 
Формування компетенції педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури / С. Гуменюк // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 48-51. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано структуру педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури та стан дослідження цієї проблеми в сучасному педагогічному науковому дискурсі. Розглянуто педагогічне мислення як фахову компетенцію у складі загальної компетенції педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури. Охарактеризовано недоліки та протиріччя в професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури та шляхи їх подолання. Виокремлено педагогічні умови, необхідні для ефективного формування педагогічного мислення: введення в освітній процес університету особистісно-орієнтованого підходу; здійснення суб'єкт-суб'єктної взаємодії з метою ефективного формування у студентів комплексу інтелектуально-емоційних умінь; усвідомлену орієнтацію викладачів університету на формування педагогічного мислення. Наведено авторське визначення педагогічного мислення, яке трактується як здатність учителя застосовувати теоретичні положення соціальних наук в конкретних ситуаціях.

Проанализирована структура педагогического мышления будущих учителей физической культуры и состояние исследования этой проблемы в современном педагогическом научном дискурсе. Рассмотрено педагогическое мышление как профессиональная компетенция в составе общей компетенции педагогического мышления будущих учителей физической культуры. Охарактеризованы недостатки и противоречия в профессиональной подготовке будущих учителей физической культуры и пути их преодоления. Выделены педагогические условия, необходимые для эффективного формирования педагогического мышления, в частности: введение в образовательный процесс университета личностно-ориентированного подхода; осуществление субъект-субъектного взаимодействия с целью эффективного формирования у студентов комплекса интеллектуально-эмоциональных умений; осознанную ориентацию преподавателей университета на формирование педагогического мышления. Изложено авторское определение педагогического мышления, которое трактуется как способность учителя применять теоретические положения социальных наук в конкретных ситуациях.

This paper deals with the problem of forming competence pedagogical thinking of future teachers of physical education as part of general competence . Characterized by deficiencies in the training of future teachers of physical culture and their solutions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського