РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573231<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Колупаєва А. 
Програма навчального курсу "Основи інклюзивної освіти" для вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти / А. Колупаєва // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 7-11. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Подано програму навчального курсу "Основи інклюзивної освіти” для ВНЗ, що здійснюють підготовку фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра (спеціаліста, магістра педагогічного спрямування), та закладів післядипломної педагогічної освіти. Визначено мету навчальної дисципліни, вихідні концептуальні положення у процесі розроблення курсу, її теоретичні засади, основні завдання та навчальну стратегію. У Програмі враховано сучасні тенденції та передовий міжнародний досвід, зокрема канадських науковців, використано сучасну наукову термінологію на позначення особливих психофізичних станів, форм і методів роботи з учнями з особливими потребами, організації навчально-виховного процесу тощо. Зазначено, що водночас враховувалося вживання класичної української термінології, що сформувалася у процесі становлення спеціальної педагогіки як науки, а також термінів та їх тлумачень, поданих у чинних законах і нормативно-правових актах України, які регулюють правовідносини у різних сферах життя осіб з особливими потребами та їх родин.

Представлена программа учебного курса "Основы инклюзивного образования" для ВУЗ, осуществляющих подготовку специалистов по образовательно-квалификационному уровню бакалавра (специалиста, магистра педагогического направления), и учебных заведений последипломного педагогического образования. Определены цель учебной дисциплины, выходные концептуальные положения при разработке курса, ее теоретические основы, основные задачи и учебная стратегия. В Программе учтены современные тенденции и передовой международный опыт, в частности канадских ученых, использована современная научная терминология для обозначения особых психофизических состояний, форм и методов работы с учащимися с особыми потребностями, организации учебно-воспитательного процесса. Отмечено, что в то же время учитывалось употребление классической украинской терминологии, сформировавшейся в процессе становления специальной педагогики как науки, а также терминов и их толкований, представленных в действующих законах и нормативно-правовых актах Украины, регулирующих правоотношения в различных сферах жизни лиц с особыми потребностями и их семей.

The author presents the program of the course "Fundamentals of Inclusive Education" for higher school institutions which train specialists in the qualification of Bachelor (as well as degrees of Specialist and Master of Education). The curriculum is approved by Ministry of Education and Science of Ukraine (letter № 1/11-1912 MONMS of Ukraine from 13.02.2012). The course "Fundamentals of Inclusive Education" was recommended by Ministry of Education and Science of Ukraine to implement the learning process in high school institutions from the 2012/2013 school year in case to provide training in the educational fields (specialties) of "Early childhood education", "Primary education" and "Social pedagogy" (order № 1/9 − 456 MONMS of Ukraine from 18.06/2012 year). This academic discipline is based on Ukrainian and international research in the field of inclusive education, e.g. research carried out by Canadian academics, and is aimed at developing professional skills in pedagogy and psychology students at universities ant improving the skills of practicing teachers who take their regular professional development courses in related areas at In-Service Teacher training Institutes. The course consists of a set of academic credits that are similar to ECTS; two content modules consisting of 12 learning topics; self-study assignments and individual projects for students; and a rating scale to evaluate the learning outcomes.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7 + Ч430.221.05 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського