РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573241<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ванчова А. 
Вплив нейродинамічної інтервенції на моторний та соціальний розвиток дітей із церебральним паралічем та розумовою відсталістю / А. Ванчова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 79-95. - Бібліогр.: 44 назв. - укp.

Запропоновано перспективну методику корекції та розвитку дітей з дитячим церебральним паралічем (ДЦП), що базується на нових наукових даних у галузі нейронаук, та успішно використовується у спеціальній педагогіці. Висвітлено результати дослідження, спрямованого на визначення ступеня впливу нейродинамічної інтервенції на розвиток порушеного моторного компоненту організму дитини з ДЦП. Зазначено, що означені результати стали основою авторської методики та освітньо-реабілітаційної програми "Рука - Мозок", що передбачає надання широкого асортименту нейропсихопедагогічних послуг, використовується з опорою на міждисциплінарний підхід та професійне співтовариство. Наголошено, що методика інтегрує реабілітаційні, терапевтичні, освітні та консультативні процедури. Розкрито теоретичне підгрунтя методики. Доведено визначальну роль розвитку крупної моторики для становлення усіх систем дитячого організму в ранньому віці та доцільність використання стратегії нейродинамічної інтервенції, що відкриває нові перспективи для розвитку спеціально педагогічної практики.

Предложена перспективная методика коррекции и развития детей с детским церебральным параличом (ДЦП), базирующаяся на новых научных данных в области нейронаук и успешно используемая в специальной педагогике. Представлены результаты исследования, направленного на определение степени влияния нейродинамической интервенции на развитие нарушенного моторного компонента организма ребенка с ДЦП. Указано, что данные результаты стали основой авторской методики и образовательно-реабилитационной программы "Рука - Мозг", которая предусматривает предоставление широкого ассортимента нейропсихопедагогичних услуг, используется с опорой на междисциплинарный подход и профессиональное сообщество. Отмечено, что методика интегрирует реабилитационные, терапевтические, образовательные и консультационные процедуры. Раскрыты теоретические основы методики. Доказана определяющая роль развития крупной моторики для становления всех систем детского организма в раннем возрасте и целесообразность использования стратегии нейродинамической интервенции, что открывает новые перспективы для развития специальной педагогической практики.

This paper focuses on the presentation of new perspective intervention methods developing in special education on the base of new knowledge in neurosciences. The results of research into the impact of neurodynamic intervention of anomalous motor development as part of the author’s new Hand-brain@ methodology and educational-rehabilitation program, within which a comprehensive range of neuro-psycho-educational interventions are used on the basis of new knowledge in neurosciences and of an interdisciplinary approach and team cooperation. The methodology integrates rehabilitation, therapeutic, educational and counseling procedures. The paper presents partial results of the KEGA project no. 118UK-4/2011 the education of disabled and disadvantaged children of an early and pre-school age − a new systematic component of special education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського