РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573251<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ванчова А. 
Нейродинамічна стимуляція та корекція моторних порушень, аномального моторного розвитку та дієздатності дітей із ураженням центральної нервової системи / А. Ванчова, А. Смолянінов // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 2. - С. 91-111. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Розкрито сутність нейродинамічної стимуляції та корекції порушень рухової сфери та аномального моторного розвитку як нового методу в корекції та реабілітації порушень моторики дітей із ураженнями центральної нервової системи (ЦНС). Акцентовано увагу на нових перспективних методах реабілітації, стимуляції та корекції розвитку таких дітей, що набуло імплементації у контексті спеціальної освіти, яка, в свою чергу, базується на сучасних досягненнях у галузі нейронаук. Викладено міждисциплінарні аспекти щодо аномального розвитку психомоторики і мовлення дітей із ураженнями ЦНС, а також нові реабілітаційні та терапевтичні методи, зосередженці на корекції порушень психомоторного та сенсомоторного розвитку, що є складовою цілісної нейро-психо-педагогічної та нейро-психо-фізичної інтервенції. Зазначено, що нейродинамічна корекція моторних порушень є міждисциплінарним методом неінвазівної інтервенції, що має на меті корекцію, оптимізацію або модифікацію моторного компоненту порушення, яке виникає внаслідок певного дизонтогенезу.

Раскрыта сущность нейродинамической стимуляции и коррекции нарушений двигательной сферы и аномального моторного развития как нового метода в коррекции и реабилитации нарушений моторики детей с поражениями центральной нервной системы (ЦНС). Сосредоточено внимание на новых перспективных методах реабилитации, стимуляции и коррекции развития таких детей, что приобрело имплементацию в контексте специального образования, которое, в свою очередь, базируется на современных достижениях в области нейронаук. Изложены междисциплинарные аспекты относительно аномального развития психомоторики и речи у детей с поражениями ЦНС, а также новые реабилитационные и терапевтические методы, сосредоточенные на коррекции нарушений психомоторного и сенсомоторного развития, являющиеся составной целостной нейро-психо-педагогической и нейро-психо-физической интервенции. Указано, что нейродинамическая коррекция моторных нарушений представляет собой междисциплинарный метод неинвазивной интервенции, имеющей целью коррекцию, оптимизацию или модификацию моторного компонента нарушения, возникающего вследствие определенного дизонтогенеза.

The article presents neurodynamic stimulation and correction of motor development and functioning as a new method in correction and rehabilitation of motor disabilities of children with central nervous system (CNS) damage. The article focuses on presenting new perspective methods of rehabilitation, stimulation and correction of children with CNS damage developed in special education based on knowledge of neuroscience. The interdisciplinary aspects in the sense of anomalous development of psychomotorics and speech of children with CNS damage have been described. Furthermore, new rehabilitation and therapeutic methods focused on correction of anomalies in development of psychomotorics and sensomotorics have been presented. These are methods that are part of neuro-psycho-educational interventions and neuro-psycho-physical correction.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського