РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573263<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гарчарікова Т. 
Академічна самооцінка як інновація у навчанні учнів з порушеннями фізичного розвитку / Т. Гарчарікова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 98-107. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто поняття самооцінки як одного із фундаментальних аспектів життя кожного індивіда. Зазначено, що самооцінка учня пов'язана з його загальним особистісним розвитком і формується в певному соціальному контексті. Охарактеризовано чинники, що впливають на якість самооцінки за час навчання в школі. Подано результати опитувань (методика "Шкала соціальної тривожності, обумовленої образом власного тіла") щодо самооцінки учнів із різними видами й ступенями інвалідності (з церебральним паралічем, із вродженими дефектами хребта й черепа, цукровим діабетом та раком після інтенсивної терапії, з епілепсією) та відмінників і дітей з хронічними захворюваннями початкових шкіл Братислави та Кошице. Виявлено, що в обох групах респондентів низька академічна самооцінка обумовлена винятково фізичною інвалідністю. Доведено, що фізична інвалідність (обмежені фізичні можливості) супроводжується рядом різних проблем та особливостей, що спричиняють негативний, деструктивний і, в багатьох випадках, навіть несприятливий ефект на дітей із фізичною інвалідністю в шкільному середовищі.

Рассмотрено понятие самооценки как одного из фундаментальных аспектов жизни каждого индивида. Указано, что самооценка ученика связана с его общим личностным развитием и формируется в определенном социальном контексте. Охарактеризованы факторы, влияющие на качество самооценки за время обучения в школе. Даны результаты опросов (методика "Шкала социальной тревожности, обусловленной образом собственного тела") относительно самооценки учащихся с различными видами и степенями инвалидности (с церебральным параличом, с врожденными дефектами позвоночника и черепа, сахарным диабетом и раком после интенсивной терапии, с эпилепсией), а также отличников и детей с хроническими заболеваниями начальных школ Братиславы и Кошице. Выявлено, что в обеих группах респондентов низкая академическая самооценка обусловлена исключительно физической инвалидностью. Доказано, что физическая инвалидность (ограниченные физические возможности) сопровождаются рядом различных проблем и особенностей, вызывающих негативный, деструктивный и, во многих случаях, даже неблагоприятный эффект на детей с физической инвалидностью в школьной среде.

Self-esteem is considered to be one of the fundamental aspects that play a significant role in academic self-esteem and, at the same time, also the quality of life of each individual. It is of particular importance in children with different types and degrees of disability.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського