РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573276<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Брюховецька О. 
Арт-терапевтичні технології у процесі особистісно орієнтованої підготовки майбутніх психологів, які отримують другу вищу освіту / О. Брюховецька // Післядиплом. освіта в Україні. - 2014. - № 1. - С. 25-30. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Виявлено суперечності, характерні для навчання майбутніх психологів за умов післядипломної освіти, які спонукають до підвищення ефективності підготовки шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій, зокрема, арт-терапії. Аргументовано можливість трактування арт-терапевтичної технології як різновиду технології особистісно орієнтованого навчання. Зазначено, що використання арт-терапевтичних технологій у навчальному процесі забезпечує створення єдиного арт-терапевтичного та освітнього простору, що позитивно позначається на професійному становленні й особистісному зростанні, самопізнанні майбутніх психологів. Враховано потребу в багатосторонній комунікації (між викладачем і студентами та між студентами) в процесі навчання. Наведено рекомендації щодо створення сприятливої психологічної атмосфери на заняттях та щодо спеціальної організації навчального простору. Вивчено такі перешкоди застосування арт-терапевтичних технологій, як вплив освітніх традицій, почуття дискомфорту від зміни методики, брак мотивації до змін, брак моделей та інформації про ефективне навчання, а також ризик втрати контролю над аудиторією. Запропоновано шляхи подолання цих перешкод.

Выявлены противоречия, характерные для обучения будущих психологов в условиях последипломного образования, побуждающие к повышению эффективности подготовки путем внедрения инновационных образовательных технологий, в частности, арт-терапии. Аргументирована возможность трактовки арт-терапевтической технологии как разновидности технологии личностно ориентированного обучения. Отмечено, что использование арт-терапевтических технологий в учебном процессе обеспечивает создание единого арт-терапевтического и образовательного пространства, что положительно сказывается на профессиональном становлении и личностном росте, самопознании будущих психологов. Учтена потребность в многосторонней коммуникации (между преподавателем и студентами и между студентами) в процессе обучения. Приведены рекомендации по созданию благоприятной психологической атмосферы на занятиях и по специальной организации учебного пространства. Изучены такие препятствия применения арт-терапевтических технологий, как влияние образовательных традиций, чувство дискомфорта от изменения методики, недостаток мотивации к переменам, отсутствие моделей и информации об эффективном обучении, а также риск потери контроля над аудиторией. Предложены пути преодоления этих препятствий.

The contradictions were revealed that are typical for the training of future psychologists in terms of postgraduate education that encourage to an increase in the effectiveness of training by introducing innovative educational technologies, in particular, art therapy. The possibility of interpretation art therapy techniques as a form of personal-oriented technology training was argued. It is noted that the use of art therapy techniques in the teaching process provides a unified art therapeutic and educational space, which has a positive effect on professional development and personal growth, self-knowledge of future psychologists. The recommendations for the creation of a favorable psychological atmosphere in the classroom and for the special organization of educational space were displayed. The use of such obstacles art therapy techniques was studied, as the impact of educational traditions, a sense of discomfort from the change of methodology, lack of motivation to change, lack of models and information about effective learning, as well as the risk of loss of control over the audience. The ways to overcome these obstacles were suggested.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 + Ю948.1-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського