РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573289<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Красильник Ю. 
Андрагогічні умови удосконалення навчального процесу в закладах післядипломної педагогічної освіти / Ю. Красильник // Післядиплом. освіта в Україні. - 2014. - № 1. - С. 86-91. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Відзначено зростання потреби дорослих відповідати вимогам ринку праці щодо поглиблення професійної кваліфікації, компетентності, загальної культури. Відображено найважливіші напрями забезпечення ефективності системи післядипломної педагогічної освіти. Розкрито підходи різних дослідників до розуміння сутності організації навчального процесу. Встановлено, що за умов цивілізаційних змін практика розвитку післядипломної педагогічної освіти характеризується проявом інтеграційних тенденцій. Аргументовано, що підготовка педагогів на основі андрагогічного підходу може бути сукупністю структурних блоків: цільового, змістового, процесуального й оцінно-результативного. Акцентовано увагу на ролі самостійної роботи в системі підготовки, а також на необхідності вдосконалення технології навчання.

Отмечен рост потребности взрослых соответствовать требованиям рынка труда по углублению профессиональной квалификации, компетентности, общей культуры. Отражены важнейшие направления обеспечения эффективности системы последипломного педагогического образования. Представлены подходы различных исследователей к пониманию сущности организации учебного процесса. Установлено, что в условиях цивилизационных изменений практика развития последипломного педагогического образования характеризуется проявлением интеграционных тенденций. Аргументировано, что подготовка педагогов на основе андрагогического подхода может представлять собой совокупность структурных блоков: целевого, содержательного, процессуального и оценочно-результативного. Акцентировано внимание на роли самостоятельной работы в системе подготовки, а также необходимости совершенствования технологии обучения.

Growth of the need of adults to meet the requirements of the labor market to deepen professional qualifications, competence, general culture, was noted. The most important areas to ensure the effectiveness of the system of postgraduate education were reflected. Approaches of different researchers to understand the essence of the educational process were displayed. It was found that under conditions of civilizational change the practice of postgraduate education is characterized by the expression of integration trends. Argued that the training of teachers on the basis of andragogical approach may be a set of building blocks: the target, substantive, procedural and assessment and effective. The role of independent work in the training, as well as the need to improve technology training was emphasized.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського