РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573330<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Казанцева Л. І. 
Розвиток розмовного дискурсу в дошкільників у ситуації білінгвізму / Л. І. Казанцева // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр.. - 2014. - Вип. 45. - С. 14-37. - Бібліогр.: 8 назв - укp.

Висвітлено проблему становлення й розвитку розмовного дискурсу в дошкільників у ситуації білінгвізму, визначено спеціальні принципи та методи організації процесу навчання розмовного діалогічного та монологічного мовлення у світлі теорії дискурсу на засадах комунікативної парадигми навчання мови та розвитку мовлення. Зроблено висновок, що робота з формування дискурсивної діяльності спрямована передусім на активізацію україномовної комунікативної діяльності дошкільників, ознайомлення з типологічними ознаками доступних дітям жанрів і типів дискурсів, а також навчання будувати цілісні дискурси з використанням адекватних мовних засобів української мови, враховуючи параметри ситуації спілкування в полікультурному середовищі.

Освещены проблемы становления и развития разговорного дискурса у дошкольников в ситуации билингвизма, определены специальные принципы и методы организации процесса обучения разговорной диалогической и монологической речи в свете теории дискурса на основе коммуникативной парадигмы обучения языку и развития речи. Сделан вывод, что работа с формированием дискурсивной деятельности направлена прежде всего на активизацию украиноязычной коммуникативной деятельности дошкольников, ознакомление с типологическими признаками доступных детям жанров и типов дискурсов, а также умения строить целостные дискурсы с использованием адекватных речевых способов украинского языка, учитывая параметры ситуации общения в поликультурной среде.

he problems of formation and development of spoken discourse in preschool children in a situation of bilingualism, defines the specific principles and methods of organization of the learning process of spoken dialogues and monologue speech in light of the theory of discourse based on the communicative paradigm of language learning and language development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського