РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573331<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тупиця О. В. 
Понятійно-термінологічне поле дослідження проблеми організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Тупиця // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр.. - 2014. - Вип. 45. - С. 38-46. - Бібліогр.: 2 назв - укp.

Визначено на основі аналізу науково-педагогічних джерел, міжнародних правових документів, державних законодавчо-нормативних актів соціального спрямування термін "діти з особливими освітніми потребами". Охарактеризовано проблему організації інклюзивного навчання та розкрито підходи до надання якісної освіти цієї категорії дітей, висвітлено відмінності між нормалізацією та соціальною моделями навчання дітей з особливими освітніми потребами. Доведено, що інтеграція та інклюзія не є тотожними поняттями, але й не взаємозаперечують один одного, тобто інтеграція передбачає залучення дітей цієї категорії у систему соціальних стосунків шляхом використання різних форм спільного навчання, в тому числі інклюзивного.

Определены на основе анализа научно-педагогических источников, международных правовых документов, государственных законодательно-нормативных актов социального направления термин "дети с особыми образовательными потребностями". Охарактеризована проблема организации инклюзивного обучения и раскрыты подходы к обеспечению получения качественного образования этой категории детей, выяснены отличия между нормализацией и социальной моделью обучения детей с особыми образовательными потребностями. Доказано, что интеграция и инклюзия являются не тождественными понятиями, но и не взаимоисключающими друг друга, то есть интеграция предусматривает привлечение детей данной категории в систему социальных отношений путем использования разных форм совместного обучения, в том числе инклюзивного.

Determined on the basis of the analysis of scientific and pedagogical sources of international legal documents, state legislative and normative acts of social direction, the term "children with special educational needs."


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського