Бондар Л. В. О. Сухомлинський про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів / Л. Бондар // Рідна шк.. - 2014. - № 7. - С. 42-46. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.З метою створення умов для особистісного розвитку дитини шляхом удосконалення розумового виховання учнів початкової школи актуалізовано розробку нового змісту навчання та виховання у загальноосвітній школі, якому має бути підпорядковане і змістове наповнення підручників. У контексті розробки якісно нових підручників, спрямованих на формування в дітей бажання та вміння вчитися, розглянуто теоретично обґрунтовані та практично перевірені ідеї В. О. Сухомлинського про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів. Відзначено новаторство і значущість його педагогічних положень, в яких закладено об’єктивні вимоги до сучасної педагогічної освіти. С целью создания условий для личностного развития ребенка путем совершенствования умственного воспитания учащихся начальной школы актуализирована разработка нового содержания обучения и воспитания в общеобразовательной школе, которому должно быть подчинено и содержательное наполнение учебников. В контексте разработки качественно новых учебников, направленных на формирование у детей желания и умения учиться, рассмотрены теоретически обоснованные и практически проверенные идеи В. А. Сухомлинского об учебнике как средстве умственного развития младших школьников. Отмечено новаторство и значимость его педагогических положений, в которых заложено объективные требования к современному педагогическому образованию. In the article the theoretically grounded and tested by practice ideas of V. O. Sukhomlynskyi about textbook as a means of mental development of primary pupils are lighted out, innovation and the importance of it's teaching positions in order to the modern elementary school are shown. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.221.215.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|