РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573374<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Хринюк Н. 
Комп'ютерні технології в шкільній хімічній освіті: проблеми та шляхи впровадження / Н. Хринюк // Рідна шк.. - 2014. - № 10. - С. 37-39. - Бібліогр.: 3 назви. - укp.

Розглянуто проблему впровадження комп'ютерних технологій в хімічну освіту. Проаналізовано сучасний стан інформатизації сучасного навчально-виховного процесу у школі під час викладання хімії. Надано методичні рекомендації щодо підготовки уроків із використанням сучасних комп'ютерних технологій. Розкрито роль нетрадиційних форм і методів у навчально-виховному процесі для активізації навчальної діяльності учнів, стимуляції пізнавальної активності та самостійності. Обгрунтовано необхідність перебудови стилю мислення вчителів, що пов'язано з впливом особистості вчителя на формування в учнів інтересу до предмета.

Рассмотрена проблема внедрения компьютерных технологий в химическое образование. Проанализировано современное состояние информатизации современного учебно-воспитательного процесса в школе при преподавании химии. Представлены методические рекомендации по подготовке уроков с использованием современных компьютерных технологий. Раскрыта роль нетрадиционных форм и методов в учебно-воспитательном процессе для активизации учебной деятельности учащихся, стимуляции познавательной активности и самостоятельности. Обоснована необходимость перестройки стиля мышления учителей, что связано с влиянием личности учителя на формирование интереса к предмету.

The problems concerning introduction of computer technologies in chemical education are considered in the article. The current state of informatization of modern educational process at school during teaching chemistry is analysed. Guidelines concerning preparation of lessons using modern computer technology are presented. The article reveals the role of non-traditional forms and methods in educational process for stimulating learning activities of pupils, their cognitive activity and independence. The author remarks about the necessity to restructure the style of teachers’ thinking; it is connected with the influence of a teacher’s personality on the formation of pupils’ interest in a subject.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського