РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573376<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Смірнова І. 
Інтерактивні технології як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках географії / І. Смірнова // Рідна шк.. - 2014. - № 10. - С. 56-59. - Бібліогр.: 3 назви. - укp.

Визначено роль методики викладання у формуванні інтересу до навчального предмета "Географія". Досліджено застосування інтерактивних технологій під час уроків географії. Наведено класифікацію інтерактивних технологій та методик. Розглянуто структуру інтерактивного уроку. Проаналізовано ролі вчителя під час використання інтерактивних технологій: інформатора-експерта, організатора-помічника. Доведено, що використання інтерактивних методів дозволяє реалізувати ідею співробітництва учителів та учнів та оздоровити психологічний клімат на уроках.

Определена роль методики преподавания в формировании интереса к учебному предмету "География". Исследовано применение интерактивных технологий на уроках географии. Приведена классификация интерактивных технологий и методик. Рассмотрена структура интерактивного урока. Проанализированы роли учителя при использовании интерактивных технологий: информатора-эксперта, организатора-помощника. Доказано, что использование интерактивных методов позволяет реализовать идею сотрудничества учителей и учеников и оздоровить психологический климат на уроках.

The role of teaching method in the formation of interest to the subject “Geography” is mentioned. The usage of interactive technologies during geography lesson is studied. A classification of interactive technologies and techniques is presented. The structure of interactive lesson is considered. The following roles of a teacher when he uses interactive technologies are analysed: informant-expert, organizer-assistant. It is proved that the use of interactive methods makes it possible to realize the idea of cooperation between teachers and pupils and influence psychological climate in the classroom.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д8р(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського