РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573378<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ковалишина С. 
Гра-драматизація як форма позакласної роботи з англійської мови / С. Ковалишина // Рідна шк.. - 2014. - № 10. - С. 64-68. - Бібліогр.: 3 назви. - укp.

Досліджено завдання позакласної роботи з англійської мови та чинники їх успішного виконання. Описано форми позакласної роботи: індивідуальні, групові та масові. Розглянуто домінуючі психологічні властивості особистості молодших школярів. Підкреслено, що найважливішим завданням вчителя є розвиток дитини та її естетичне виховання. Проаналізовано роль та переваги гри-драматизації у навчанні молодших школярів та розвитку мовної компетенції. Показано як сценічне дійство, музика та пісні сприяють активізації лексики, правильній артикуляції та інтонаційному наповненню у процесі вивчення іноземної мови.

Исследованы задачи внеклассной работы по английскому языку и факторы их успешного выполнения. Описаны формы внеклассной работы: индивидуальные, групповые и массовые. Рассмотрены доминирующие психологические свойства личности младших школьников. Подчеркнуто, что важнейшей задачей учителя является развитие ребенка и его эстетическое воспитание. Проанализирована роль и преимущества игры-драматизации в обучении младших школьников и развития языковой компетенции. Показано как сценическое действо, музыка и песни способствуют активизации лексики, правильной артикуляции и интонационному наполнению при изучении иностранного языка.

The author studies the tasks of educational activities in English in out-of-school hours and factors of their successful realization. The following forms of such activities are shown and described: individual, group and mass. The dominant psychological peculiarities of personality of a junior pupil are considered in the article. It is stressed that the most important task of a teacher is the development of a pupil and his aesthetic education. The author analyses the role and benefits of game-dramatization in teaching junior pupils and development of language competence. It is demonstrated how scenic action, music and song influence vocabulary stimulation, correct articulation and intonation during studying foreign language.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського