РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573401<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тарутіна З. 
Нові успіхи природничих наук і перспективи їх використання у педагогіці вищої школи / З. Тарутіна // Вища шк.. - 2014. - № 5/6. - С. 41-50. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблемні питання потенціалу використання у навчально-виховному процесі середніх і вищих шкіл здобутків молодих наук про людину – генетики, етології, нейробіології, фізіології тощо. Акцентовано увагу на інструментальних досягненнях вивчення людського мозку. Виокремлено досягнення у вивченні глії, білої мозкової речовини та інші результати застосування нешкідливих для людини засобів візуалізації роботи головного мозку. Уперше в Україні доведено важливість урахування психологами та педагогами новітніх досягнень нейрофізіології. Запропоновано здійснювати постійний моніторинг еволюції тих наук, які поглиблено досліджують людину новітніми засобами. Зауважено, що практична значущість полягає у впровадженні у діяльність національної системи первинної освіти досягнень етології, нейромолекулярної біології та інших сучасних наук. Відмічено, що це дозволяє зробити навчальний процес ефективним, своєчасно помічати дитячі й молодіжні девіації поведінки, підвищити моральний і світоглядний рівень усіх представників нових генерацій.

Рассмотрены проблемные вопросы потенциала использования в учебно-воспитательном процессе средних и высших школ достижений молодых наук о человеке - генетики, этологии, нейробиологии, физиологии и др. Акцентировано внимание на инструментальных достижениях изучения человеческого мозга. Выделены достижения в изучении глии, белого мозгового вещества и другие результаты применения безвредных для человека средств визуализации работы головного мозга. Впервые в Украине доказана важность учета психологами и педагогами новейших достижений нейрофизиологии. Предложено осуществлять постоянный мониторинг эволюции тех наук, которые углубленно исследуют человека новейшими средствами. Замечено, что практическая значимость заключается во внедрении в деятельность национальной системы первичного образования достижений этологии, нейромолекулярной биологии и других современных наук. Отмечено, что это позволит сделать учебный процесс эффективным, своевременно замечать детские и молодежные девиации поведения, повысить моральный и мировоззренческий уровень всех представителей новых поколений.

The problems of potential application of new achievements in human sciences - genetics, ethology, neuroscience, physiology etc. into the educational process in middle and high schools are considered in the article. The attention is focused on the achievements of instrumental study of the human brain. The latest publication, scientific methods of system analysis, synthesis, analogy, comparison and prognosis are used. The achievements in the study of glia, white cerebral substance and other results concerning the application of encephalon work visualization means which are not harmful for humans are indicated. It is mentioned that they are important for the psychology and pedagogics in the course of educational process. The importance to use the latest achievements in neurophysiology by psychologists and teachers in grounded for the first time in Ukraine. The constant monitoring concerning the development of the sciences which study human being by means of new methods is proposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського