РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573506<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сороко Н. В. 
Проблема створення моделі комп’ютерно орієнтованого середовища розвитку ІК-компетентності вчителів (міжнародний досвід) [Електронний ресурс] / Н. В. Сороко // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 5. - С. 29-42. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Висвітлено основні підходи вітчизняних і зарубіжних дослідників щодо створення комп’ютерно-орієнтованого середовища для навчання. Охарактеризовано популярні у світі моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища для навчання дорослих, які базуються на нових інформаційно-комунікаційних (ІК) технологіях, як, наприклад, Веб 2.0, хмарних технологіях та ін. Виокремлено основні функції комп’ютерно-орієнтованого середовища в навчальному процесі і для розвитку ІК-компетентності вчителя, а також вимоги до створення моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища для розвитку ІК-компетентності вчителів. Визначено, що поєднання потенціалу міжнародних стратегічних напрямів, інформаційних продуктів і середовищ, участі представників освітньої спільноти, зокрема вчителів і учнів, у різних проектах є найефективнішим механізмом розбудови навчального середовища, що сприяє розвитку ІК-компетентності учасників навчального процесу.

Отражены основные подходы отечественных и зарубежных исследователей к созданию компьютерно-ориентированной среды для обучения. Охарактеризованы популярные в мире модели компьютерно-ориентированной среды для обучения взрослых, основанные на новых информационно-коммуникационных (ИК) технологиях, как, например, Веб 2.0, облачных технологиях и др. Выделены основные функции компьютерно-ориентированной среды в учебном процессе и для развития ИК-компетентности учителя, а также требования к созданию модели компьютерно-ориентированной среды для развития ИК-компетентности учителей. Определено, что сочетание потенциала международных стратегических направлений, информационных продуктов и сред, участия представителей образовательного сообщества, в частности учителей и учащихся, в различных проектах, является эффективным механизмом развития учебной среды, способствующей развитию ИК-компетентности участников учебного процесса.

The paper describes the main approaches of domestic and foreign researchers to create computer-based learning environment. There are characterized popular models in the world of computer-based environment for adult education, which based on new information and communication technologies, such as Web 2.0, cloud-based technologies and other. There are selected the basic functions of computer-based environment in the educational process and for the development of teacher information and communication competence, as well as the requirements for creating a computer-based environment model for the development of teachers information and communication competence. It was determined that the combination of potential international strategic directions, information products and environments, participation of representatives of the educational community, particularly teachers and students in various projects, is an effective mechanism of development of the learning environment promoting the development of information and communication competence of the participants of the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського