РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573519<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гриценчук О. О. 
Інформаційно-комуникаційна компетентність учнів як аспект моніторингу (досвід міжнародних порівняльних досліджень ОEСD та IEA) [Електронний ресурс] / О. О. Гриценчук // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 6. - С. 1-12. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Висвітлено досвід міжнародних організацій: Міжнародної асоціації оцінювання навчальних досягнень (The International Association for the Evaluation of Educational Achievement - IEA) та Організації з економічного спiвробiтництва та розвитку ОЕСР (Organisation for Economic Cooperation and Development – ОEСD) щодо моніторингових досліджень інформаційно-комунікаційної компетентності (ІК-компетентності) учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Подано аналіз загальних підходів до моніторингових досліджень ІК-компетентності учнів у країнах Європи на сучасному етапі. Визначено особливості, загальні тенденції та перспективні шляхи розвитку.

Отражен опыт международных организаций: Международной ассоциации оценивания учебных достижений (The International Association for the Evaluation of Educational Achievement - IEA ) и Организации по экономическому сотрудничеству и развитию ОЭСР (Organisation for Economic Cooperation and Development - ОEСD) по мониторинговым исследованиям информационно-коммуникационной компетентности (ИК-компетентности) учащихся общеобразовательных учебных заведений. Представлен анализ общих подходов к мониторинговым исследованиям ИК-компетентности учащихся в странах Европы на современном этапе. Определены особенности, общие тенденции и перспективные пути развития.

The article deals the experience of the The International Association for the Evaluation of Educational Achievement - IEA and the Organisation for Economic Cooperation and Development - OECD in monitoring studies of students’ information and communication competence ( IC - competence ) of secondary schools, presented an analysis of common approaches to monitoring studies IC - competence of pupils in Europe at the present stage. There are identified peculiarities, common trends and future development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського