РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573529<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Михалевич В. М. 
Проектування навчальних задач з лінійного програмування з використанням систем комп’ютерної математики [Електронний ресурс] / В. М. Михалевич, О. І. Тютюнник // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 6. - С. 123-137. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

З позицій теорії навчальних задач висвітлено проблему підміни за умов застосування ІКТ навчальної задачі з однієї дисципліни навчальною задачею з іншої дисципліни. На прикладі математичних задач лінійного програмування показано, що спосіб дії студента під час розв’язування навчальної задачі є визначальним в ідентифікації навчальної задачі відносно до конкретної дисципліни: лінійне програмування, інформатика, математичне моделювання, методи оптимізації, теорія автоматичного управління, числові методи тощо. Обгрунтовано необхідність оновлення навчальних задач лінійного програмування з метою звільнення студентів від громіздких однотипних арифметичних обчислень і записів, що найчастіше стає перепоною глибшому розумінню ключових ідей, які покладено в основу використовуваних ними алгоритмів.

С позиций теории учебных задач представлена проблема подмены в условиях использования ИКТ учебной задачи одной дисциплины учебной задачей другой дисциплины. На примере математических задач линейного программирования показано, что способ действия студента при решении учебной задачи является определяющим в идентификации учебной задачи по отношению к конкретной дисциплине: линейное программирование, информатика, математическое моделирование, методы оптимизации, теория автоматического управления, численные методы и т. п. Обоснована необходимость обновления учебных задач линейного программирования с целью освобождения студентов от громоздких однотипных арифметических вычислений и записей, что часто становится преградой более глубокому пониманию ключевых идей, которые положены в основу используемых ими алгоритмов.

From a perspective of the theory of educational problems a problem of substitution in the conditions of ICT use of one discipline by an educational problem of another discipline is represented. Through the example of mathematical problems of linear programming it is showed that a student’s method of operation in the course of an educational problem solving is determinant in the identification of an educational problem in relation to a specific discipline: linear programming, informatics, mathematicalmodeling, methods of optimization, automatic control theory, calculus etc. It is substantiated the necessity of linear programming educational problems renovation with the purpose of making students free of bulky similar arithmetic calculations and noteswhich often becomes a barrier to a deeper understanding of key ideas taken as a basis of algorithms used by them.


Індекс рубрикатора НБУВ: В173.111 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського