Бойко Н. Г. Засоби формування міжкультурної компетенції учнів на уроці іноземної мови в середній школі / Н. Г. Бойко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 6 (49). - С. 14-17. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Відзначено, що глобалізація суспільства, потреба особистості у швидкій адаптації до умов полікультурного світу, який весь час змінюється, посилює інтерес до мовної освіти як важливого інструменту життєдіяльності людини в полікультурній і мультилінгвальній спільності людей. Визначено найбільш ефективні шляхи формування міжкультурної компетенції школярів на уроках іноземної мови. Зроблено висновок про те, що для введення фонової лексики доцільним є використання тематичної мовної зарядки, під час якої формується міжкультурна компетенція учня. Указано на то, что глобализация общества, потребность личности в быстрой адаптации к условиям поликультурного мира, который все время меняется, усиливает интерес к языковому образованию как важному инструменту жизнедеятельности человека в поликультурной и мультилингвальной общности людей. Определены наиболее эффективные пути формирования межкультурной компетенции школьников на уроках иностранного языка. Сделан вывод о том, что для введения фоновой лексики целесообразно использование тематической речевой зарядки, во время которой формируется межкультурная компетенция ученика. The article deals with the modern approaches to the problem of students’ cross-cultural competence formation at the lessons of foreign language. The analysis of students’ cross-cultural competence formation at the stage of ‘warming up’ is given. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|