Гаєва Н. І. Методична організація вправ для навчання за принципом типології / Н. І. Гаєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 6 (49). - С. 23-25. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.З’ясовано, що модернізація освітнього процесу, яка суттєво сприяє розвитку суспільства на початку третього тисячоліття, вимагає застосування сучасних методичних технологій у навчанні молодого покоління нашої держави у школах і ВНЗ. Розкрито методичні основи організації типології вправ для навчання іноземних мов та створення на її основі системи навчання читання. Підкреслено, що запропонована система вправ для навчання іноземних мов є спробою класифікації таких вправ і моделлю для створення систем вправ для навчання всіх аспектів мови та видів мовленнєвої діяльності. Выяснено, что модернизация образовательного процесса, существенно способствует развитию общества в начале третьего тысячелетия, требует применения современных методических технологий в обучении молодого поколения нашего государства в школах и ВУЗ. Раскрыты методические основы организации типологии упражнений для обучения иностранным языкам и создание на ее основе системы обучения чтению. Подчеркнуто, что предложенная система упражнений для обучения иностранным языкам является попыткой классификации таких упражнений и моделью для создания систем упражнений для обучения всех аспектов языка и видов речевой деятельности. The article deals with typology of exercises for teaching foreign languages and system of exercises of teaching reading based on the typology. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.0 + Ш12-913.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|