Барабашова І. А. Неперервність сенсорного розвитку особистості: дошкілля, шкільна освіта / І. А. Барабашова // Пед. дискурс : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 14. - С. 42-48. - Бібліогр.: 7 назв - укp.Установлено загальні тенденції в забезпеченні перцептивного розвитку дітей і учнів: наскрізний характер реалізації завдань сенсорного розвитку від дошкільного освітнього закладу до старшої школи; наявність чітко виражених напрямів вдосконалення зорового, слухового та дотикового сприймання; поступове розширення обсягу зовнішніх властивостей предметів та явищ, що є об'єктами обстеження; застосування цілеспрямованого й опосередкованого підходів до формування чуттєвої сфери особистості. Установлено общие тенденции в обеспечении перцептивного развития детей и учащихся: сквозной характер реализации задач сенсорного развития от дошкольного образовательного учреждения до старшей школы; наличие четко выраженных направлений совершенствования зрительного, слухового и осязательного восприятия; постепенное расширение объема внешних свойств предметов и явлений, которые являются объектами обследования; использование целенаправленного и опосредованного подходов к формированию чувственной сферы личности. The general trends in the provision of perceptual development of children and pupils: cross-cutting nature of the implementation of the tasks of sensory development from pre-school educational institutions to high school are established; the presence of distinct ways to improve the visual, audial and tactile perception; the gradual expansion of the objects and phenomena’ external properties that are of survey; the use of targeted and indirect approaches to the formation of sensual sphere of personality. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.353 + Ч421.353
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|