РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573699<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Машкіна Л. А. 
Підготовка майбутнього педагога до реалізації особистісно орієнтованого навчання / Л. А. Машкіна // Пед. дискурс : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 14. - С. 315-318. - Бібліогр.: 5 назв - укp.

Розкрито особливості підготовки майбутніх педагогів до реалізації особистісно орієнтованого навчання. Визначено основні компоненти готовності студентів до такого навчання: мотиваційний, змістовий, методичний. Мотиваційний компонент, зокрема, передбачає сформованість мотивів і цілей особистісно орієнтованої педагогіки; змістовий - спрямований на системне оволодіння знаннями особистісно орієнтованого навчання із дисциплін педагогічного та предметно-методичного циклів, а методичний компонент націлює на технологічні вміння в контексті вищезазначеного навчання. Висвітлено педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх вчителів до особистісно орієнтованого навчання.

Раскрыты особенности подготовки будущих педагогов к реализации личностно ориентированного обучения. Определены основные компоненты готовности студентов к такому обучению: мотивационный, содержательный, методический. Мотивационный компонент, в частности, предусматривает сформированность мотивов и целей личностно ориентированной педагогики; содержательный - направленный на системное овладение знаниями личностно ориентированного обучения из дисциплин педагогического и предметно-методического циклов, а методический компонент нацеливает на технологические умения в контексте вышеупомянутого обучения. Освещены педагогические условия эффективной подготовки будущих учителей к личностно ориентированному обучению.

In the article the features of training of the future teachers to implement learner-oriented learning are revealed. The main components of the readiness of students for such training: motivational, informative, methodical are determined. Motivational component, in particular, provides for the formation of the motives and goals of personality oriented pedagogy; substantial - a system aimed at the acquisition of knowledge of personality-oriented training courses teaching methods and subject-cycles, and the methodological component aims at technological skills in the context of the above teaching. Pedagogical conditions of effective preparation of the future teachers to personally oriented learning are elucidated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського